OpeningTitles Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Hej, vart kan man hitta blue dragon red dragon black dragon.. Jag ska inte göra dragon slayer jag vill bara möta drakar. Vart finns dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 (redigerat) blue finns det en under heroes guild, red finns det på red dragon island i wilderness och black i närhetten av stället där king black dragon finns. rätta mig om jag har fel på nån. elvarg är också den enda draken som är f2p glömde jag att nämna Redigerat 30 December 2009 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 30 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 vart ligger elvarg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 vart ligger elvarg?om man är f2p är det enda alternativet till drake man har den drake man möter i dragon slayer. man kan bara slåss mot den en gång. denna drake heter elvarg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 vart ligger elvarg?han finns på Karamja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Blue dragons finns under Heroes' Guild, Taverley Dungeon, och Ogres Cave. Red dragons finns vid "Red Dragon Isle" (lvl 39 wildy) och i karamja grottan i brimhaven. Black dragons finns i Taverly Dungeon, chaos tunnel och i Evil Chicken Lair. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 31 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) Kan jag möta red dragon i wildy? Eller är det p2p eller vad man nu säger. Redigerat 31 December 2009 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Kan jag möta red dragon i wildy? Eller är det p2p eller vad man nu säger. Red dragons är members only. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 31 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Okej så det finns ingen f2p dragon? Förutom den man möter den dragon slayer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Jo? Det finns väll några i Wildy röda alltså, WUUT? Eller dom kanske inte är drakar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 vart ligger elvarg?han finns på Karamja Har för mig att han ligger under Crandor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 31 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 i karamja så finns en tunnel till elvarg, och man kan gå upp till crandor efter ha passerat alla monstren och klättrat upp för stegen som finns längre bort vid Demonerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg