Hoppa till innehåll

I Behov Av Webbhotell Med Domännamn - Gratis?


Gäst Diskmedel

Rekommendera inlägg

Verkar vara lite sent ute, men jag skulle vara grymt tacksam om jag fick en kod :) Varit nära att köpt riktigt länge nu!

Du är inte sent ute. Jag såg till att få ett par koder den här gången. :) Men har du något projekt att lägga ut, och någon över 16 med möjligheten att registrera det åt dig?

 

Jag har en del projekt, ja :) . Vill ha en hemsida som först är min porfolio, där man senare kan ta sig vidare till mina verk (som då ligger på samma webhotell/domän). Ska utvecka mina php kunskaper och planerar då att bygga upp ett community på sidan. Har flera stycken som är 16+ och kan registrera sidan. Som sagt, grymt tacksam för kod.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Diskmedel

Verkar vara lite sent ute, men jag skulle vara grymt tacksam om jag fick en kod :) Varit nära att köpt riktigt länge nu!

 

Du är inte sent ute. Jag såg till att få ett par koder den här gången. :) Men har du något projekt att lägga ut, och någon över 16 med möjligheten att registrera det åt dig?

 

Jag har en del projekt, ja :) . Vill ha en hemsida som först är min porfolio, där man senare kan ta sig vidare till mina verk (som då ligger på samma webhotell/domän). Ska utvecka mina php kunskaper och planerar då att bygga upp ett community på sidan. Har flera stycken som är 16+ och kan registrera sidan. Som sagt, grymt tacksam för kod.

 

Okej, det låter bra det! Skickar kod i PM. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sedan en tid tillbaka suttit och ruvat på planer kring min nya verksamhet, en personliga sida tillika webbyrå som mäter mina egna framsteg inom webbdesign och marknadsföring på webben. Den nya verksamheten är tänkt att inte bara reflektera mitt eget kunnande, men även verka som en knytpunkt för mig och mina kontakter där jag delar med mig av de tips och tricks som finns i arsenalen och mottar förfrågor kring olika uppdrag.

 

Listan kan göras aningen längre, men att skriva ut det vore totalt överflödigt. Jag skulle till denna verksamhet uppskatta om du gav mig en av dina kampanjkoder.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena, Skulle vara jätte tacksam om jag får en kod!

Min kompis och jag håller på att göra ett projekt. Skulle behöva en .se ;|

 

GE INTE NOMERCY EN KOD, HAN ÄR EN P10 SOM INTE KAN NÅGONTING OM DATORER!!!

 

Eh ja, det var ju snällt sagt :S.

 

 

Kommer tyvärr nog antagligen bli så att jag köper mig en domän istället än tar denna rabattkod, vi får se hur det går :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Diskmedel

Tjena, Skulle vara jätte tacksam om jag får en kod!

Min kompis och jag håller på att göra ett projekt. Skulle behöva en .se ;|

 

Kod kommer i PM!

 

Jag brukar köra såhär:

 

Webbhotell

 

Domän kör jag visa inc.se från Webb.se

Gratisalternativet både ser budget ut, och är budget. Att använda en subdomän via .inc.se och sega servrar är inte riktigt lika lockande som att använda ett webbhotell man betalar för. Speciellt inte när webbhotellet man betalar för är gratis!

 

Har du fått koderna från Dreamhacks nyhetsbrev?

 

Gratis webbhotell och domän från Binero

Nej, jag har fått koderna från Bineros monter på Dreamhack Summer 2010.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skriver ditt namn och svar efter istället för att citera.

 

Diskmedel: Jo självklart har du rätt i din sak, gratisalternativ är alltid sämre en något man betalar för (oftast).

Men just nu har jag inga pengar över till extra saker, sommarjobbar och pengarna går till moppe etc, skulle inte skada om du har en extra kod över till mig då.

 

Satsar och fixar spelservers för spelet "Counter-Strike 1.6" och andra spel i framtiden, men just nu så har vi fått igång det mesta förutom hemsida.

 

Men skulle vara gulligt om man kunde få en kod, det skulle värma!

Redigerat av ZnK
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...