Gäst Crabsex Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 MP5K Silencer RPG-7 x2 Semtex Stun G. x2 Marathon Pro Lightweight Pro Ninja Pro ____________________________ Intervention FMJ / Barret .50cal FMJ M9 Akimbo Semtex Stun G. x2 Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro / Ninja Pro (beror på vad jag känner för) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 En asbra klass: TAR-21 Silencer AA-12 Grip eller Extended mags om man låst upp det Claymore Stun x2 Scavenger Pro Cold-Blooded Pro Ninja Pro Gick 35 - 3 med den klassen för några dagar sen, och 43 - 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 En asbra klass: TAR-21 Silencer AA-12 Grip eller Extended mags om man låst upp det Claymore Stun x2 Scavenger Pro Cold-Blooded Pro Ninja Pro Gick 35 - 3 med den klassen för några dagar sen, och 43 - 4 prövade den, faktiskt väldigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 En asbra klass: TAR-21 Silencer AA-12 Grip eller Extended mags om man låst upp det Claymore Stun x2 Scavenger Pro Cold-Blooded Pro Ninja Pro Gick 35 - 3 med den klassen för några dagar sen, och 43 - 4 prövade den, faktiskt väldigt bra Kan jag få ditt steam namn? Så jag kan adda dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Är det någon som vet ett bra vapen för att campa med (tänkte ha Silencer på)(bara vapen, ingen hel klass) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Är det någon som vet ett bra vapen för att campa med (tänkte ha Silencer på)(bara vapen, ingen hel klass)Campa? Det är fan värre än UMP....Well, TAR-21, Scar-H, ACR, AK, M4, Famas är bara några av dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Är det någon som vet ett bra vapen för att campa med (tänkte ha Silencer på)(bara vapen, ingen hel klass)Campa? Det är fan värre än UMP....Well, TAR-21, Scar-H, ACR, AK, M4, Famas är bara några av dom. jo jag vetmen jag måste få ge igen på dom som campar måste bygga upp 2 camp klasser en för TI och en för Claymore :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 @COD4 M40A3 Deagle Flash Bandolier Stopping Power Steady Aim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 @COD4 M40A3 Deagle Flash Bandolier Stopping Power Steady Aim M40A3<3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Är det någon som vet ett bra vapen för att campa med (tänkte ha Silencer på)(bara vapen, ingen hel klass) Campa? Det är fan värre än UMP....Well, TAR-21, Scar-H, ACR, AK, M4, Famas är bara några av dom. jo jag vetmen jag måste få ge igen på dom som campar måste bygga upp 2 camp klasser en för TI och en för Claymore :P Om du blir dödad av samma camper för att du springer till samma ställe hela tiden så är det ditt fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Rushklass Ump FMJ Magnum Akimbo Throwing Knife, så man kan få snygga killcams Stun Grenade Marathon Pro Lightweight Pro, ibland Coldblooded Pro Commando Pro, ibland Ninja Pro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Är det någon som vet ett bra vapen för att campa med (tänkte ha Silencer på)(bara vapen, ingen hel klass) Campa? Det är fan värre än UMP....Well, TAR-21, Scar-H, ACR, AK, M4, Famas är bara några av dom. jo jag vet men jag måste få ge igen på dom som campar måste bygga upp 2 camp klasser en för TI och en för Claymore :P Om du blir dödad av samma camper för att du springer till samma ställe hela tiden så är det ditt fel. vad jag menar är, campar dom campar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg