Gäst 40200 Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Favvo vapen:P90 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Famas/M9/Throwing knife. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Kassa spelare som tror de e pros använder 1887 precis det jag skrev Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 M16, Famas, Model1887 Akimbo, är alla noobvapen. Alla är overpowered. Men inte när jag använder dem, jag måste spreya tre burst med båda M16 och Famas, och Model Akimbo måste jag skjuta tre skott... -.- Måste säga att mitt favoritvapen just nu är Tar21. Antingen med FMJ elr Silencer, jävla beast. Secondary blir nog USP-pistolen eller M014 shotgun. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 SCAR/Spaz shotgun/Något random. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 FAL är bra :) M93 Raffica är så grymt bra med silencer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 P90 Akimbo, MP5K Akimbo och Bling MG4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 nu kör jag mest med acr, javelin och semtex (jag gör inte javelin glitchen om ni tror det... hatar folk som använder den -.-') Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Ump45/m93raffica/Frag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 M16, Famas, Model1887 Akimbo, är alla noobvapen. Alla är overpowered. Men inte när jag använder dem, jag måste spreya tre burst med båda M16 och Famas, och Model Akimbo måste jag skjuta tre skott... -.- Måste säga att mitt favoritvapen just nu är Tar21. Antingen med FMJ elr Silencer, jävla beast. Secondary blir nog USP-pistolen eller M014 shotgun. eller hur andra kan skjuta 3 skot med en pistol men jag måste spraya ett halvt, ibland ett helt magg för att dom ska dö <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 M16, Famas, Model1887 Akimbo, är alla noobvapen. Alla är overpowered. Men inte när jag använder dem, jag måste spreya tre burst med båda M16 och Famas, och Model Akimbo måste jag skjuta tre skott... -.- Måste säga att mitt favoritvapen just nu är Tar21. Antingen med FMJ elr Silencer, jävla beast. Secondary blir nog USP-pistolen eller M014 shotgun. Vapnet jag fått mest kills med. Mastery har jag också. RDS/Holographic eller iron? nu kör jag mest med acr, javelin och semtex(jag gör inte javelin glitchen om ni tror det... hatar folk som använder den -.-') På 360 tog dem bort det i första patchen. Då jublade många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 M16, Famas, Model1887 Akimbo, är alla noobvapen. Alla är overpowered. Men inte när jag använder dem, jag måste spreya tre burst med båda M16 och Famas, och Model Akimbo måste jag skjuta tre skott... -.- Måste säga att mitt favoritvapen just nu är Tar21. Antingen med FMJ elr Silencer, jävla beast. Secondary blir nog USP-pistolen eller M014 shotgun. Vapnet jag fått mest kills med. Mastery har jag också. RDS/Holographic eller iron? Iron sights är tillräckligt bra. RDS är riktigt jävla kass egentligen, det var en "pain in the ass" att få holographic (som jag aldrig använder). Justja, mitt andra favoritvapen är nog nu AT4, med Danger Close. Har fått en triple rätt över banan Quarry med den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg