SNUFFINATOR Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 skulle själv börja om, eftersom att om du börjar PK:a när du har typ 65 stenght och har 1 atk då, kommer du va ungefär 35 combat, och slå 15+ som är ganska bra för den leveln. Håller själv på med en hybrid pure. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Ifall jag nu skulle göra en obby mauler hade de ju blivit lite fail med 21 attack >.> Varför? Det är väl bara att levla på eller är det något jag har missat i RuneScape? En obby mauler använder bara 1 i atk, för det ända smo behövs för att använda obby maul är 60(tror jag) str. Okej, men fattar ändå inte varför han ska börja om. Det är ju bara bra att ha lite extra i något mer. Nope, e du pure så vill du ha så låg cb som möjligt, och det kan du inte om du har 21 extra atk lvlar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) 60/75 Attack <- (Ha minst 30M+ för en gs, preferrably AGS) 99 str 1 defence 75+ range 82-94 magic 75+ (?) HP Sen så drar du 31/44 prayer. Redigerat 7 Januari 2010 av Infinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Ifall jag nu skulle göra en obby mauler hade de ju blivit lite fail med 21 attack >.> Varför? Det är väl bara att levla på eller är det något jag har missat i RuneScape? En obby mauler använder bara 1 i atk, för det ända smo behövs för att använda obby maul är 60(tror jag) str. Okej, men fattar ändå inte varför han ska börja om. Det är ju bara bra att ha lite extra i något mer. Nope, e du pure så vill du ha så låg cb som möjligt, och det kan du inte om du har 21 extra atk lvlar Men varför vill man ha pure?Är det för att lura folk, så det ser ut som att man inte är så bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Ifall jag nu skulle göra en obby mauler hade de ju blivit lite fail med 21 attack >.> Varför? Det är väl bara att levla på eller är det något jag har missat i RuneScape? En obby mauler använder bara 1 i atk, för det ända smo behövs för att använda obby maul är 60(tror jag) str. Okej, men fattar ändå inte varför han ska börja om. Det är ju bara bra att ha lite extra i något mer. Nope, e du pure så vill du ha så låg cb som möjligt, och det kan du inte om du har 21 extra atk lvlar Men varför vill man ha pure?Är det för att lura folk, så det ser ut som att man inte är så bra? Du är bättre på att pka då, och ej och med att du är i låg lvl, så kan itne så många döda dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 7 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 I vilket fall, jag har gjort en ny gubbe, k1zmym4ul. Har 60 strenght just nu och drar 22 med pot ;) Ifall någon int vet hur man ska få pengar så har jag nu gjort en guide slängde ihop ngt VÄLDIGT fort. kanske gammalt men bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Men varför vill man ha pure? Är det för att lura folk, så det ser ut som att man inte är så bra? Man kan bara slåss mot dem som är ungefär ens egen level. Är man stark vid låg combat så har man ett övertag över de andra i din lvl som kanske inte är lika starka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Men varför vill man ha pure? Är det för att lura folk, så det ser ut som att man inte är så bra? Man kan bara slåss mot dem som är ungefär ens egen level. Är man stark vid låg combat så har man ett övertag över de andra i din lvl som kanske inte är lika starka. Okej, det viste jag inte.Har inte PVP:at efter att de tog bort det från Wildy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 men då alla i de lägre lvlarna är pures så funkar inte det där tänkandet nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) men då alla i de lägre lvlarna är pures så funkar inte det där tänkandet nuMen det är därför man ser mer och mer extreme pures, som har väldigt höga stats. För att kunna ta andra pures. Man försöker göra bättre och bättre pures så "tänkandet" fungerar fortfarande och driver många. Redigerat 8 Januari 2010 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 jo men somsagt det är inte lika roligt längre då typ 85% av nuvarande "wildy" är pures. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Håller faktiskt med om det där, jävligt många pures these days. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg