KuroKaktus Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Har ni öppnat porten eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Har ni öppnat porten eller? Japp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Har ni öppnat porten eller? Japp. Nice :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Jag kan mycket om servrar så jag kan hjälpa till om ni har något problem. Hostar ni eller är den köpt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 och vilka är pmg? kör ni 1.6 / source? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 och vilka är pmg? kör ni 1.6 / source?Plättar med grädde och dom lirar 1.6.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Jag kan mycket om servrar så jag kan hjälpa till om ni har något problem. Hostar ni eller är den köpt? Money hostar. För tillfället så vet jag inte riktigt hur det går med servern då hans Steam account har blivit hackat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Jag kan mycket om servrar så jag kan hjälpa till om ni har något problem. Hostar ni eller är den köpt? Money hostar. För tillfället så vet jag inte riktigt hur det går med servern då hans Steam account har blivit hackat. Det var rätt åt han.. Laddar man ner hacks så får man fan skylla sig själv också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) Jag kan mycket om servrar så jag kan hjälpa till om ni har något problem. Hostar ni eller är den köpt? Money hostar. För tillfället så vet jag inte riktigt hur det går med servern då hans Steam account har blivit hackat. Det var rätt åt han.. Laddar man ner hacks så får man fan skylla sig själv också.. det har du rätt i :unsure: :D men varför fixar ni inte hlds, och inte steams hlds, det e ju bättre då kan ni ju skita i steam... Redigerat 9 Januari 2010 av nomercy421 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 haha dom är noobs!!! :lol: bara söka på youtube på how to do a cs server!!! lol noobs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 haha dom är noobs!!! :lol: bara söka på youtube på how to do a cs server!!! lol noobsDu kallar dem noobs, Och så säger du att dem ska kolla på youtube.8åringar nu för tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 japp och så får du öppna portatna :D lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg