Escain Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Det är spam eftersom de bara bumpar tråden utan att tillföra något eget. Det är som att skriva "Jag håller med". Då tillför man inte något eget, men man bryter inte mot reglerna, eller hur? Jag tycker det är spam att bara skriva "Jag håller med". -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Lite frihet borde det ju vara utan att det ska räknas som spam. På Gamespots forum t.ex så är allt sådant tillåtet och jag tycker atmosfären där är mycket vänligare och trevligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Ska man inte kunna få göra nånting längre? Man får inte ha grupp ikoner, nu inte skriva ''+1'' Draghon man kan inte inte säga att du tillför något eget i tråden heller när du skriver ''Jag tycker det är spam''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Angående quatix inlägg var det jag som anmälde. Jag är trött. Den skulle egentligen inte anmälts :P.. Sen så håller jag med om det mezox säger. Att P12 upprepar de någon sagt för att verka smart.. menmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Tillför det inget nytt så är det ett regelbrott mot §3.9. Håller man med och kommer med något nytt däremot så är det en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag tycker det är spam faktiskt. Om man ändå kan skriva "+1" kan man väl skriva att man håller med någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Då ska man inte skriva LOL heller, bättre att skriva ''När jag läste ditt inlägg så började jag skratta i verkligheten.''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Precis, detta är internet. Inte ett svenskaprov. Humorforumet är fult med "lol"-inlägg. Redigerat 4 Januari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Då ska man inte skriva LOL heller, bättre att skriva ''När jag läste ditt inlägg så började jag skratta i verkligheten.''. Ja, det är det jag menar. Man behöver inte skriva så onödiga inlägg, när man kan göra de mer seriösa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Fick en tillsägelse när jag skrev +1.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Så klara tycker jag inte att reglerna har varit så jag har uppfattat att man inte får skriva så. aja, nu vet jag det:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Precis, detta är internet. Inte ett svenskaprov. Humorforumet är fult med "lol"-inlägg. då tycker jag att man ska skriva att det var roligt/eller om man nu skrattar på förloraren (direktöversättning ^^). istället för att bara skriva lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.