5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Har ni det, isåfall vilken bana. Och hur många banor? Själv har jag inte det, och jag har inte ens tactical nuke upplåst så jag kan inte ens få den ^^. Redigerat 4 Januari 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Scrapyard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 2 ggr på Wasteland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Scrapyard. Crapyard. OnT: Nej, blir alltid dödad av en camper när jag försöker. Och när jag inte har den som min killstreak, så får jag 25 killstreak -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Scrapyard. Crapyard. Nej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Har fått ~70 nukes. Så ja, runt alla banor. För er som inte tror mig; Det är känt att jag är en booster. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 2 ggr.. sen blev det en jävla svacka för min del. 1 på rundown, 1 på favela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Scrapyard. Crapyard. Nej? Jo, sämsta banan i spelet! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Scrapyard. Crapyard. Nej? Jo, sämsta banan i spelet! :D Hardcore med FAL så slår ingen dig på scrapyard. Helst med Bling: Silencer och ACOG Scope. Redigerat 5 Januari 2010 av SneekerN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 näpp, har aldrig nukat men jag kommer att lyckas...nån gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 16 är det närmsta jag kommit :P fast idag fick jag 22 fast då hade jag inte den vald :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Aldrig Nukat, måste va coolt :) Emergency Airdrop är grym :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg