Proccito Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Aldrig Nukat, måste va coolt :) Emergency Airdrop är grym :D jo det är det men om nån nukar:LÄMNA! alla dör, inklusive om man är i samma lag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Aldrig Nukat, måste va coolt :) Emergency Airdrop är grym :D jo det är det men om nån nukar:LÄMNA! alla dör, inklusive om man är i samma lag Då tappar man sin bonus. Så jag lämnar aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 De flesta jag har dödat är 9, så jag fick en Pave low men den blev nerskjuten innan den hann döda. <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 jag kunde ha fått en nuke idag om inte harriern hade skutit på nån men det gjorde den inte för den bara missa och så döda en pavelow mig! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Bästa sättet att få Nuke är väl Harrier+Chopper+Nuke? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Bästa sättet att få Nuke är väl Harrier+Chopper+Nuke?jepp, men det är inte så lätt som det verkar, för folk har lärt sig att skjuta ner air support -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Ja, förvånandsvärt snabbt. Man blir ju ledsen när man har fått sin chopper gunner och den blir nedskjuten inom fyra sekunder. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Jag har nukat 3 ggr! 1 gång på Highrise, 1 gång på Favela och en gång på Rundown! Min högsta killstreak ligger på 37 kills! :P Aldrig Nukat, måste va coolt :) Emergency Airdrop är grym :D jo det är det men om nån nukar:LÄMNA! alla dör, inklusive om man är i samma lag Då tappar man sin bonus. Så jag lämnar aldrig. + att det räknas som en förlust! Men inte om en på ditt lag släpper ner nuken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) rekord på 28 kills men har inte låst upp nuke än. Men skulle vara kul att prova == Favvo killstreak kombo: Emergency Airdrop, Pave low, AC Gunner Redigerat 6 Januari 2010 av anonym0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Fick en Tactical nuke igår på mappen afghan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Fick en Tactical nuke igår på mappen afghan.lyckost <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Skit i det jag skrev fick nuke på Highrise precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg