Husko Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Skit i det jag skrev fick nuke på Highrise precis Gz =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 UNdrar om jag ska försöka mig på en Legit nuke, jag kan nog komma till harrier utan predator missile, men jag är inte så bra med Chopper gunner. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 UNdrar om jag ska försöka mig på en Legit nuke, jag kan nog komma till harrier utan predator missile, men jag är inte så bra med Chopper gunner. :/spraya bara sönder så löser det sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Aldrig Nukat, måste va coolt :) Emergency Airdrop är grym :D EMergency Airdrop e nice men räknas dock inte + på din killstreak.Fick min nuke på Rust. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Aldrig Nukat, måste va coolt :) Emergency Airdrop är grym :D EMergency Airdrop e nice men räknas dock inte + på din killstreak.Fick min nuke på Rust. eller hur det är synd men ändå bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.hur kan du då nuka :huh: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.hur kan du då nuka :huh: :P ..Förutom Nuke, trodde du förstod det. Jag använde inga killstreak rewards för att komma upp till 25 kills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards. hur kan du då nuka :huh: :P ..Förutom Nuke, trodde du förstod det. Jag använde inga killstreak rewards för att komma upp till 25 kills. jag må va dum men så dum är jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards. hur kan du då nuka :huh: :P ..Förutom Nuke, trodde du förstod det. Jag använde inga killstreak rewards för att komma upp till 25 kills. jag må va dum men så dum är jag inte Något nytt för mig då. :D Skoja bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.fan va noob dom måste ha varit då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.fan va noob dom måste ha varit då. eller så var det födröjning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg