360Xbox Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag är imponerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Fel forum, flyttas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Shit, att han vågade! Coolt, vet inte om de va kul, men lite var de när han bara tog upp cykeln och helt oväntat, kastat den i huvet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Shit, att han vågade!Att göra det och sen springa därifrån skulle nog de flesta vågat men att han går fram till dem var väl lite onödigt, sedan vänder han och springer därifrån när de springer mot honom. Nice video för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Shit, att han vågade!Att göra det och sen springa därifrån skulle nog de flesta vågat men att han går fram till dem var väl lite onödigt, sedan vänder han och springer därifrån när de springer mot honom. Nice video för övrigt. Du vet att dom lever i andra sidan av jordklotet. Men att han lyckades lyfta upp cykeln och kasta den på föraren är ju helt otroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Haha shit vad jag garvade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 f*n jag är imponerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) Vilken hederlig kines. :D EDIT: Skrev japan ist för kines. XD Redigerat 7 Januari 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Men, jag såg denna på Failblog. Men nu när det visar dig att han gjorde det av god gärning så sabbades hela failet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Lol, made my day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Haha xD Fan va kul :P Poliserna vart nog glada :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Fan vad skön video. ;) Det där kallar jag tuff. (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.