Gäst SaintsRow2 Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Hej jag undrar hur jag blir en Riktigt bra pojkvän jag skulle behöva massor av tips från er för min flickvän tycker jag är en bra pojkvän men jag vet att hon vill jag ska bli en bättre pojkvän så hur blir jag en riktigt bra pojkvän? Behöver Massa Tips skulle bli väldigt Uppskattat Mvh SaintsRow2 Redigerat 5 Januari 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Size matters.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Size matters..Men Ge mig tips snälla :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Eminem4life, blev inte du bannad? Som sagt, size matters, bete dig slampigt mot henne och knulla henne hårt... Var dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 go down on her Du måste vara snäll, man får inte slå tjejer tydligen. Försök att inte tafsa på henne när hon gråter av olycka. Och kolla enbart på hennes bröst när hon pratar med dig. Det får henne att känna sig speciell och unik då. Om hon säger att hon har mens säger du IEEU äckligt. Ni vill ju inte ljuga för varandra, därför du säger så. Detta brukar funka för mig. Saintsrow2, vi har ingen aning om vilket tips du letar efter. Var lite mer specifik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Älska henne och visa att du gör det. Allt som behövs. Bara slappna av och var inte rädd för att överdriva eller verka desperat. Om du tycker om henne kommer du att behandla henne bra automatiskt. Sen kan det ju vara något specifikt hon stör sig på, och då kan du inte göra något annat än att prata med henne om det. Om du inte älskar henne- gör slut. Enkelt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) Gör som i en anime. Funkar alltid. School days är ett bra exempel. Redigerat 6 Januari 2010 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Hur jävla gammal är trådskaparen? Bjud slynan på ett pokemon kort och säg att du gillar henne så ska du se att du får knull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Hur jävla gammal är trådskaparen? Bjud slynan på ett pokemon kort och säg att du gillar henne så ska du se att du får knull.Tydligen är han typ 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Var dig själv och gud nåde dig om du skulle flörta med någon annan än din tjej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Jag förstår inte :/ jag förstår verkligen inte... frågar man hjälp om det här... omg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Jag förstår inte :/ jag förstår verkligen inte... frågar man hjälp om det här... omg... Han har gjort fler idiotiska trådar än den här, en av dem handlar om typ "min flickvän tycker att jag bestämmer för mycket över henne, ska jag verkligen låta henne bestämma saker själv?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.