Apex Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Tja Har upptäckt ett ganska konstigt problem med mitt 360. När jag spelar spel så kan den helt plötsligt skicka tillbaka mig till Menyn som komemr upp när man startar konsolen (det med marketplace osv) sen står det opening där man ser vilket spel man har i Xbox:et. Trycker jag där startar det normalt :S Mycket skumt och irriterande. Någon som har någon idé om vad det kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 X-boxet kan vara trasigt. Ring Microsoft Support och fråga vad det är, om dem vet kan dem kanske fixa det? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Och ta 900:- bara för att titta på den? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Och ta 900:- bara för att titta på den? ;) Microsoft Support tar ingenting förutom Frakt för att titta på den. Sony tar däremot 300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Om det däremot är ett systemfel, och du inte har garanti(Vilket jag hade när jag fick RROD), kostar det upp mot 900:-. Kommer inte riktigt ihåg hur det var när jag fick RROD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Om det däremot är ett systemfel, och du inte har garanti(Vilket jag hade när jag fick RROD), kostar det upp mot 900:-. Kommer inte riktigt ihåg hur det var när jag fick RROD..Det är om dom lagar den... inte om dom bara kollar på den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Tja Har upptäckt ett ganska konstigt problem med mitt 360. När jag spelar spel så kan den helt plötsligt skicka tillbaka mig till Menyn som komemr upp när man startar konsolen (det med marketplace osv) sen står det opening där man ser vilket spel man har i Xbox:et. Trycker jag där startar det normalt :S Mycket skumt och irriterande. Någon som har någon idé om vad det kan vara? Testa resetta kontrollen och se om det fungerar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.