MonkeyPants Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Vad är boosta? Boosta är att hjälpa en kompis enskilt att få någonting väldigt snabbt. Ok tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Headshot på 3D Cage Match fick jag bara 13k per omgång. Har inte testat Nuke för att jag inte har Nuke, plus att jag inte fattar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) Headshot på 3D Cage Match fick jag bara 13k per omgång. Har inte testat Nuke för att jag inte har Nuke, plus att jag inte fattar den.1. man har Tactical nuke som killstreak...2. man får 25 killstreak 4. klickar höger på D-paden(360) 5. 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 6. BOOM! onT : Ni vet väl att man blir bannad för det här ? :rolleyes: Redigerat 9 Januari 2010 av MetalKungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Headshot på 3D Cage Match fick jag bara 13k per omgång. Har inte testat Nuke för att jag inte har Nuke, plus att jag inte fattar den.1. man har Tactical nuke som killstreak...2. man får 25 killstreak 4. klickar höger på D-paden(360) 5. 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 6. BOOM! onT : Ni vet väl att man blir bannad för det här ? :rolleyes: PC Versionen. Vad ska man göra för att få till så man bara är 2 på FFA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 1. Nej, varför skulle man bli bannad? Man bryter inte mot reglerna. 2. ... Man är 8 på FFA, men ni två är i samma lobby och går till nåt ställe där de andra inte ser er- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 1. Nej, varför skulle man bli bannad? Man bryter inte mot reglerna. 2. ... Man är 8 på FFA, men ni två är i samma lobby och går till nåt ställe där de andra inte ser er- Så.. det spelar ingen roll om man inte är med kompisar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Om du är med kompisar kan du ju köra riktigt nukeboosting, med 8 boosters i FFA som turas om att få 25 kills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Om du är med kompisar kan du ju köra riktigt nukeboosting, med 8 boosters i FFA som turas om att få 25 kills. Då tar det väl mycket längre tid för mig att få exp? Eftersom det är så många som tar turer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Men då har du ju också 7 pers du kan döda som plantar tact. inserts istället för 1. Dessutom kan ju ingen annan komma och döda dig, eftersom alla i lobbyn är boosters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Men då har du ju också 7 pers du kan döda som plantar tact. inserts istället för 1. Dessutom kan ju ingen annan komma och döda dig, eftersom alla i lobbyn är boosters. Du råkar inte veta några som kör boosting på PC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Näe, jag vet bara om till 360 & PS3. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 1. Nej, varför skulle man bli bannad? Man bryter inte mot reglerna. 2. ... Man är 8 på FFA, men ni två är i samma lobby och går till nåt ställe där de andra inte ser er- Man bryter mot användningsvillkoren av Rankningssystemet... Så jo... man blir bannad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg