Hoppa till innehåll

Boosting På Pc?


Kevve

Rekommendera inlägg

1. Nej, varför skulle man bli bannad? Man bryter inte mot reglerna.

2. ... Man är 8 på FFA, men ni två är i samma lobby och går till nåt ställe där de andra inte ser er-

Man bryter mot användningsvillkoren av Rankningssystemet... Så jo... man blir bannad...

 

 

Visa mig ett utdrag ut användarvillkoren där det står precist att man inte får 'boosta'.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Nej, varför skulle man bli bannad? Man bryter inte mot reglerna.

2. ... Man är 8 på FFA, men ni två är i samma lobby och går till nåt ställe där de andra inte ser er-

Man bryter mot användningsvillkoren av Rankningssystemet... Så jo... man blir bannad...

 

 

Visa mig ett utdrag ut användarvillkoren där det står precist att man inte får 'boosta'.

 

Hmm... jag tror du själv kan lista ut det om 10000+ blivit av med sina konton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förtkortad version av MW2's TOS:

Du får inte använda detta program "fel", som inkluderar användning vid ett cybercafé, spelcenter eller nåt annat.

Sälja, hyra eller licensera denna produkt utan tillåtelse från Activision

Ändra på källkoden till dina ändamål

Importera/Exportera denna produkt emot någon lag.

 

Jag ser inte var boosting passar in.

Näst sista sidan i instruktionsmanualen.

 

men wtf, de förlorade sina konton för att de hade JTAG'ade Xboxar och använde det för instant 10'th prestige.

Redigerat av DonaldDuck
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förtkortad version av MW2's TOS:

Du får inte använda detta program "fel", som inkluderar användning vid ett cybercafé, spelcenter eller nåt annat.

Sälja, hyra eller licensera denna produkt utan tillåtelse från Activision

Ändra på källkoden till dina ändamål

Importera/Exportera denna produkt emot någon lag.

 

Jag ser inte var boosting passar in.

Näst sista sidan i instruktionsmanualen.

 

men wtf, de förlorade sina konton för att de hade JTAG'ade Xboxar och använde det för instant 10'th prestige.

Haha... så man blir bannad från att boosta på halo 3 men inte på cod? haha troligt... tror ni borde kolla upp Xbox 360 world wide clean^^ Där flashade xbox 360's och boostare blir bannade ( Vet inte om det finns på video men det finns)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu vet jag ju inte hur Bungie tycker, men IW bannad inte boosters.

De är ju två olika företag, varför tror du att de har samma åsikter?

Bungie och IW är 2 olika företag ja...

Men även det så är sentUamessage lite ansvariga att hålla koll på det också... (360)

Och på PC är det folk från de olika företagen som joinar olika servrar och kollar då och då, de kan även se på en skärm om nåt är mystiskt... Tex. -

 

FREE FOR ALL

 

Namn - "kills 25 assists 0 deaths 0

Namn - "kills 4 assists 0 deaths 6

Namn - "kills 4 assists 0 deaths 5

Namn - "kills 6 assists 0 deaths 4

Namn - "kills 2 assists 0 deaths 2

Namn - "kills 1 assists 0 deaths 1

Namn - "kills 5 assists 0 deaths 4

Namn - "kills 0 assists 0 deaths 25

 

3rd person cage match

 

Namn - "kills 19 assists 0 deaths 18

Namn - "kills 18 assists 0 deaths 19

 

 

Det ser möjligen inte lite konstigt ut va?

 

 

 

Du fattar ju ingenting

Redigerat av MetalKungen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, du fattar ingenting.

Om IW inte har nåt emot boosters kan inte de som jobbar på M$ bara hoppa in och banna folk, eller. Jo, det kan dom nog. För de kan banna folk för vad som helst. De kan banna dig för att de inte gillar din hårstil. Men det gör dom inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, du fattar ingenting.

Om IW inte har nåt emot boosters kan inte de som jobbar på M$ bara hoppa in och banna folk, eller. Jo, det kan dom nog. För de kan banna folk för vad som helst. De kan banna dig för att de inte gillar din hårstil. Men det gör dom inte.

Min hårstil? Nej nu har du tagit moppen och åkt baklänges xD

Min hårstil är ju så snygg så att dom skulle vilja boosta mig i smyg till 10th prestige...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, du fattar ingenting.

Om IW inte har nåt emot boosters kan inte de som jobbar på M$ bara hoppa in och banna folk, eller. Jo, det kan dom nog. För de kan banna folk för vad som helst. De kan banna dig för att de inte gillar din hårstil. Men det gör dom inte.

Min hårstil? Nej nu har du tagit moppen och åkt baklänges xD

Min hårstil är ju så snygg så att dom skulle vilja boosta mig i smyg till 10th prestige...

 

 

Dom kan banna dig för precis vad dom vill. Det borde stå någonstans i deras TOS iallafall.

 

'Vi förbehåller oss rätten att ta bort ditt konto när vi vill.' eller något liknande.

Redigerat av Critical
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade dem haft det i sin ToS hade man ju inte direkt köpt spelet enligt mig. Det är ju precis som Traderas användaravtal. De missade delen då dem äger min själ också.

 

 

''För att göra det möjligt för oss att använda Din Information ger Du oss en icke-exklusiv, världsomfattande, evig, oåterkallelig, royalty-fri, licensierbar (till flertalet underlicenstagare) rätt att utöva de rättigheter avseende upphovsrätt, varumärken, publicering och databaser som Du har avseende Din information, i alla nu kända och ännu inte kända media. Du avsäger Dig också alla moraliska rättigheter Du har avseende Din Information i den utsträckning lagen tillåter.''

Redigerat av SneekerN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...