Gäst nomercy421 Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 hur gör man en trojan ? roligt och skicka till min kompis , jag vill att det ska komma upp porr och sånt... och sedan ska den kopiera alla han lösen till mig som han skriver vet inte vad det heter? heter det keylogger? men skulle vara tacksam om ni säger how to do? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 trojan=keylogger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Riktig kompis du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 men snälla säg hur man gör :( :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Man programmerar i ett programmerings språk. Rekommenderar C++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 ja men orkar inte göra det, men kan ni säga guide eller något ? ? ? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 ja men orkar inte göra det, men kan ni säga guide eller något ? ? ? :unsure:En guide förutsätter oftast att läsaren orkar göra det som guiden gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 För vår allas skull kan du ju programmera något nödvändigt istället. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 ja men orkar inte göra det, men kan ni säga guide eller något ? ? ? :unsure:Och du vill göra en torjan? Vet du hur fucking mycket kod det är i en trojan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 (redigerat) Ja :D Fett mycket, Kallas cd Ver CC++ Redigerat 9 Januari 2010 av nomercy421 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Du behöver inte programmera ett skit, det finns bra program för detta. Men om jag vore du skull jag läsa på om hur man gömmer sig, för vemsomhelst kan spåra ditt ip hurlättsomhelst när dom väl har trojanen på sin dator. ~phuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.