GangsterTwist Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Man vill ju inte sova bort hela natten, så jag brukar gå och lägga mig typ 6. Och sedan brukar jag somna 02.00 på skoldagar, man vill ju inte vara pigg och sånt på skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 brukar gå och lägga mig vid 01:30 när det är skoldagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Det beror på hur man definerar normalt. Nästan alla andra är uppe onödigt sent men kroppen är gjord för att sova när det är mörkt ute eftersom det inte fanns lampor när vi utvecklades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag ser ingen anledning till att sitta uppe så länge. Brukar gå och lägga mig vid typ, 2-3 på loven. Så sover man till 10 eller något och så har man hela dagen framför sig.och folk undrar varför jag vill gå upp 7-8 på loven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Det beror på hur man definerar normalt. Nästan alla andra är uppe onödigt sent men kroppen är gjord för att sova när det är mörkt ute eftersom det inte fanns lampor när vi utvecklades.Hoppades att alla redan förstod det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Känns som att denna tråd har blivit ett ställe där p12orna kan skryta om vem som har varit uppe längst på natten :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 brukar gå och lägga mig vid 01:30 när det är skoldagar. :D då kan jag vara uppe 25 min till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Nu under lovet har jag vänt på dygnet, och har inte lyckats vända tillbaka det igen. Det är skola imorrn (idag) och jag är inte ett dugg trött, så jag kan inte somna. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Kan vara uppe till senast 3 då jag själv anser att ska minst sova 7 timmar för att känna sig någorlunda pigg under dagen och jag sover ogärna till mer än klockan 10 just av det skälet att jag missar frukost etc. Dock vill jag helst sova 8-9 timmar så jag kan gå och lägga mig runt klockan 1 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Slutade med att jag inte har sovit någonting, och snart måste jag till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Slutade med att jag inte har sovit någonting, och snart måste jag till skolan.Ungefär samma, fick åtminstone en timme sömn.Nu ska jag sticka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Jag ska sticka om 15 minuter. wohoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.