drill Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 tja jag undrar vad min dators processor som är på 1,5 ghz är duglig till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Beror på vad det är för typ - märke, version. Om vi gissar att du sitter på en pentium III så skulle det ju inte bli så spelande, mer en arbetsdator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 11 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 jag har för mig att det är en intel cor processor och det mest krävande spelet jag har installerat är star wars rebulic commando som kräver 2,0 ghz processor och spelet funkar hur bra som helst glömde skriva att det är en fujitsu simens scaleo från 2003 med xp proffesional o service pack2 men vad skulle jag behöva göra för att tex kunna spela battlefield med den processorn skulle den klara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 battlefield Vilket Battlefield? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Combat arms EU, Warrock, Kanske CSs ominte anat cs 1.6, Runescape (lol), Tibia(x2lol). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 battlefield Vilket Battlefield? Min gamla 1.2GHz klarar 1942 finfint :) Med lite tur skulle jag gissa att man kan köra BF2 också på lägsta beroende på grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 battlefield Vilket Battlefield? Min gamla 1.2GHz klarar 1942 finfint :) Med lite tur skulle jag gissa att man kan köra BF2 också på lägsta beroende på grafikkortet. Battlefield vietnam borde du också kunna lira med lägsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 (redigerat) Om du vill veta vilka spel du kan spela kan du kolla här. Iblan kan det dock visa fel :/ Redigerat 11 Januari 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 WoW funkar nog på lägsta, men vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 geforce 6600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 geforce 6600 OffT:har alla 6600 eller OnT: spel från 0-2005 kan du nog spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Fixa en snabbare processor. 1,5 är för lite enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.