Sinclair Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Vilken onlinetjänst utav dessa två föredrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Xbox live, Jävligt skön känsla man får när man vet att man betalar för nåt alldeles extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Playstation Network, orka betala för att spela online för ett spel du har betalat 600kr för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Xbox Live FTW. värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Xbox Live FTW. värt pengarnaFörklara varför... Jag undrar nämligen också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Förklara varför... Jag undrar nämligen också. :) Trevliga killar/girls ofc. Bra att man kan prata med folk i party medans man spela (som inte ps3 kan). bra spelkänsla. updates. ladda ner filmer/spel, flashigt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Förklara varför... Jag undrar nämligen också. :) Trevliga killar/girls ofc. Bra att man kan prata med folk i party medans man spela (som inte ps3 kan). bra spelkänsla. updates. ladda ner filmer/spel, flashigt :D Så all in all betalar ni 600 kronor per år för att kunna skriva när ni spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Playstation Network, sen och spela online på PSP är inte helt fel heller. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Förklara varför... Jag undrar nämligen också. :) Trevliga killar/girls ofc. Bra att man kan prata med folk i party medans man spela (som inte ps3 kan). bra spelkänsla. updates. ladda ner filmer/spel, flashigt :D Du har nog INGEN kunskap när det gäller Playstation Network. Finns något som heter Playstation Home där man kan köra spel medans man snackar med andra via hela världen. Och trevliga killar/tjejer finns det på Playstation Network också. Samt spelkänslan är lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Så all in all betalar ni 600 kronor per år för att kunna skriva när ni spelar? inte bara för de? :S online??? men jag tar hällre Xbox Live (network) änn Ps3 (network). så enkelt är de... Du har nog INGEN kunskap när det gäller Playstation Network. Finns något som heter Playstation Home där man kan köra spel medans man snackar med andra via hela världen. Och trevliga killar/tjejer finns det på Playstation Network också. Samt spelkänslan är lika bra. Lol. jag menar. det går inte prata i Party med kompisar medans man spelar spel. Men som jag skrev innan. Tar hällre Xbox Live network ist för ps3 network. Vidare med Ämnet nu.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) Så all in all betalar ni 600 kronor per år för att kunna skriva när ni spelar? inte bara för de? :S online??? men jag tar hällre Xbox Live (network) änn Ps3 (network). så enkelt är de... Nej, men eftersom PSN är gratis och den enda uppenbara skillnaden är den Sen kostar det ju att köpa ett ps3, men men Redigerat 12 Januari 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Xbox Live, fast jag har inget Xbox 360 längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.