Thunder Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (redigerat) vilken väg var det till forest temple? börgan var väll höger vänster höger vänster? Redigerat 18 April 2004 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
green_yoshi Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 det kan inte jag svara på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Svara inte alls då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
green_yoshi Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 du när vi har gort trädet på zelda ocarina of time då börjar det om då måste man göra om trädet igen så då fattar jag inget. :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Hör inte till tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Du ska först höger, sen vänster sen höger, sen spela Sarias song för Kokoripojkensk gå bort , sedan gå igenom den öppningen, sedan framåt sedan vänster och sedan höger, och Voila, du är i Meadow! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 man kan även se vilken väg som är rätt. man ställer sig vid en öppning. är det svart då så är det den rätta vägen. om det lyser så är det vägen ut ur skogen. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
link_91 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 det är tvärtom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 nej, geparden har rätt! fast det är inte svart när man ska till sacred forest meadow men de är kanske en annan sak ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Musiken blir blir starkare vid rätt öppning. PS.prova själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 men det är också sant att det är svart vid rätt öppning. Jag tror att genom lost woods så kan man komma till många ställen och för att komma till forest temple tror jag man måste ha hookshot man får den på graveyard under gravsten på vänstra sidan som har blommor framför man måste hoppa i och prata med någon sen ska man tävla med han om man kommer in i rätt tid(du ska inte komma förre han utan bara komma in i rätt tid) då kommer en kista fram och i den fins det en hookshot. Hoppas jag har förklarat bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg