Proccito Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Själv tycker jag att MW2 är hästlängder bättre än COD4. Dock så gäller detta inte storyn. Sen om ni fastnar på en låda är det erat eget fel. Ni klagar på en massa saker som är erat eget fel ju ^^ så det är vårat fel att lådorna inte syns det är vårat fel att IW har laggt ut dom där? Ofta man springer på en låda. De är ju menade för skydd. Förstår inte hur ni kan springa in i lådor, maps please. liknande dåeller om man är 10-20com från en bil så springer man in i bilen DET är jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Själv tycker jag CoD4 är bättre än MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Själv tycker jag CoD4 är bättre än MW2.Har du spelat Mw2 ens? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Själv tycker jag CoD4 är bättre än MW2.Har du spelat Mw2 ens? han kanske har sett trailen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Själv tycker jag CoD4 är bättre än MW2.Har du spelat Mw2 ens? Det är ren fakta. Cod4 kommer alltid vara bättre än MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Själv tycker jag CoD4 är bättre än MW2. Har du spelat Mw2 ens? Det är ren fakta. Cod4 kommer alltid vara bättre än MW2. det håller jag inte med ominte om man kör det varje dag då tröttnar man väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Själv tycker jag CoD4 är bättre än MW2. Har du spelat Mw2 ens? Det är ren fakta. Cod4 kommer alltid vara bättre än MW2. det håller jag inte med ominte om man kör det varje dag då tröttnar man väl? Om man spelar MW2 hela tiden, japp, då kommer man tröttna på det. Sluta svara på mina inlägg hela tiden. Plz. Cod4 har många saker som MW2 inte har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Som till exempel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 (redigerat) Ett spawningsystem som inte får IW att se pinsamma ut. Redigerat 19 Januari 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Som till exempel?Serversystem istället för matchmaking. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Ett spawningsystem som inte får IW att se pinsamma ut. som han sa :thanks: och massa camper noobs som tror dom är så coola för dom sitter och sprayar sönder på fienden så fort han är dum nog att visa sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 (redigerat) Som till exempel? Satisfaction och Musten har sagt två. Det som är grymt med Cod4 är: Inga Care Packages runners, med Commando som flyger fram över banan, och knivar en på tre meters avstånd. Inga Chopper Gunners eller AC130's. Inga hitmarkers med snipers, inga overpowered assualt rifles (förutom M16), inga underpowered SMG's. Banorna är inte lika stora som i MW2.(som betyder att man får mindre avstånd att springa innan man ser en fiende). Redigerat 21 Januari 2010 av Runar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg