Hoppa till innehåll

Cod4 Bättre Än Mw2?


Easton
 Dela

Rekommendera inlägg

Modern warfer 2 är så himmla mycket bättre än cod 4. Garfiken är ju asbra. MW2 garfiken är bättre på datan än vad cod 4 är på ett !#@?ing xbox elite. Jag skiter fullständigt om cod4 har nått !#@?ing zombie-mod. MW2 Har ett museum!!!! SLÅ DET!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Modern warfer 2 är så himmla mycket bättre än cod 4. Garfiken är ju asbra. MW2 garfiken är bättre på datan än vad cod 4 är på ett !#@?ing xbox elite. Jag skiter fullständigt om cod4 har nått !#@?ing zombie-mod. MW2 Har ett museum!!!! SLÅ DET!!!!!!

Du bryr dig bara om grafiken? Your argument is flawed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Modern warfer 2 är så himmla mycket bättre än cod 4. Garfiken är ju asbra. MW2 garfiken är bättre på datan än vad cod 4 är på ett !#@?ing xbox elite. Jag skiter fullständigt om cod4 har nått !#@?ing zombie-mod. MW2 Har ett museum!!!! SLÅ DET!!!!!!

 

P12 alert, P12 alert.

 

Nazi Zombies är i Call of Duty: World at War(Aka CoD 5).

MW2 är släpptes hösten 2009, CoD 4, hösten 2007.

"garfiken" förbättras genom åren.

Så om jag förstått det här rätt, är du helt AMG COD 4 SUGER FETT HÅRT JÖÖÖ OMG.

IW(aka Infinity Ward) skapade Call of Duty 4. MW2 är Call of Duty 4 med finare/bättre grafik och allmänt mer i spelväg. I botten är det Call of Duty 4.

Du bryr dig bara om grafiken? Your argument is flawed
Och mer till det. Redigerat av Satisfaction
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Modern warfer 2 är så himmla mycket bättre än cod 4. Garfiken är ju asbra. MW2 garfiken är bättre på datan än vad cod 4 är på ett !#@?ing xbox elite. Jag skiter fullständigt om cod4 har nått !#@?ing zombie-mod. MW2 Har ett museum!!!! SLÅ DET!!!!!!

cod4 har inget zombie mode

det är det bara i WaW

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Båda har ju sina nackdelar, men overall har ju MW2 fler. som T.ex folk campar alldeles för mkt, det laggar mer än cod 4 gjorde, som fuckar upp hitmarkers and stuff. folk med lightweight och commando: STORT PROBLEM! men det har bättre grafik, mer perks, attatchments. banorna i mw2 är möjligen lite stora. sist men verkligen inte minst: kasst respawn system. många av dessa hadde kunnats förhindras om de hadde haft ett beta.

 

cod4 var lite mer rak på sak; you got UAV arstrike and chopper. kötta alla du ser lixom. jag älskade the golden guns, grafiken något sämre men det märker man inte lixom. båda är bra spel, det beror väl lite också om man är trött på något av spelen eller olika spelsmak. själv föredrar jag battlefield. xD xD ^^

Redigerat av kratzz17
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt vad jag tycker så är COD4 MW bättre än COD MW2, varför? Joo, COD4 har dedikerade servrar, punkbuster med, inget j*vla VAC sk*t så det finns knappast fuskare i cod4 mw men i cod mw2 finns det inga dedikerade servrar som vi alla vet och redan där så vet man att cod mw2 suger ;/ annars är det kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt vad jag tycker så är COD4 MW bättre än COD MW2, varför? Joo, COD4 har dedikerade servrar, punkbuster med, inget j*vla VAC sk*t så det finns knappast fuskare i cod4 mw men i cod mw2 finns det inga dedikerade servrar som vi alla vet och redan där så vet man att cod mw2 suger ;/ annars är det kul.

Håller inte med dig om det med hackers, mötte massor av hackers i CoD4 och knappt några i MW2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt vad jag tycker så är COD4 MW bättre än COD MW2, varför? Joo, COD4 har dedikerade servrar, punkbuster med, inget j*vla VAC sk*t så det finns knappast fuskare i cod4 mw men i cod mw2 finns det inga dedikerade servrar som vi alla vet och redan där så vet man att cod mw2 suger ;/ annars är det kul.

Håller inte med dig om det med hackers, mötte massor av hackers i CoD4 och knappt några i MW2.

 

Har du aldrig kört i en lobby där folk kör med Care Package glitchen? Javelin glitchen? Private Lobby glitchen? XP Lobby glitchen? Skridsko glitchen?

Under alla mina CoD 4 matcher har jag aldrig sett någon fuska, och jag har över 30 dagars speltid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt vad jag tycker så är COD4 MW bättre än COD MW2, varför? Joo, COD4 har dedikerade servrar, punkbuster med, inget j*vla VAC sk*t så det finns knappast fuskare i cod4 mw men i cod mw2 finns det inga dedikerade servrar som vi alla vet och redan där så vet man att cod mw2 suger ;/ annars är det kul.

 

Håller inte med dig om det med hackers, mötte massor av hackers i CoD4 och knappt några i MW2.

 

Har du aldrig kört i en lobby där folk kör med Care Package glitchen? Javelin glitchen? Private Lobby glitchen? XP Lobby glitchen? Skridsko glitchen?

Under alla mina CoD 4 matcher har jag aldrig sett någon fuska, och jag har över 30 dagars speltid.

 

Care Package glitchen har jag stött på cirka 2 gånger på 4 dagars speltid, dom andra har jag inte hört talas om, på CoD4 var det folk som körde wallhack och sköt med grenade launchers oändligt med skott utan att ens ladda om, nu pratar jag om på PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt vad jag tycker så är COD4 MW bättre än COD MW2, varför? Joo, COD4 har dedikerade servrar, punkbuster med, inget j*vla VAC sk*t så det finns knappast fuskare i cod4 mw men i cod mw2 finns det inga dedikerade servrar som vi alla vet och redan där så vet man att cod mw2 suger ;/ annars är det kul.

 

Håller inte med dig om det med hackers, mötte massor av hackers i CoD4 och knappt några i MW2.

Har du aldrig kört i en lobby där folk kör med Care Package glitchen? Javelin glitchen? Private Lobby glitchen? XP Lobby glitchen? Skridsko glitchen?

Under alla mina CoD 4 matcher har jag aldrig sett någon fuska, och jag har över 30 dagars speltid.

 

Care Package glitchen har jag stött på cirka 2 gånger på 4 dagars speltid, dom andra har jag inte hört talas om, på CoD4 var det folk som körde wallhack och sköt med grenade launchers oändligt med skott utan att ens ladda om, nu pratar jag om på PC.

 

Jaha, är väl en annan sak där antar jag. Har det på 360
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cod4 var inte så illa faktiskt. Jag skulle föredra att spela 5:an var också bra. 4:an var helt okej men mw2 får väl ett extra plus för att man kan välja killstreak saker så det är ganska bra. Och även running kit och tactical knife är oxå nice. Om jag kommer ihåg rätt så hade dom inga running kit perks och vapen på 4:an och 5:an. Banorna på mw2 är ganska tråkiga förutom derail och highrise. Man får ganska mycket kills på dom små banorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cod4 var inte så illa faktiskt. Jag skulle föredra att spela 5:an var också bra. 4:an var helt okej men mw2 får väl ett extra plus för att man kan välja killstreak saker så det är ganska bra. Och även running kit och tactical knife är oxå nice. Om jag kommer ihåg rätt så hade dom inga running kit perks och vapen på 4:an och 5:an. Banorna på mw2 är ganska tråkiga förutom derail och highrise. Man får ganska mycket kills på dom små banorna.

Det gjorde dem till ett par mycket bättre spel.

Har stött på fuskeri endast en gång på CoD 4(360)

Han var typ odödlig... hela lobbyn flamade sönder han efteråt. ;)

Redigerat av Satisfaction
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...