ArgSnickare Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Tycker faktiskt att Mw2 är bättre :) Mw1 var dock jävligt bra så det är svårt att säga vilket som är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Tycker faktiskt att Mw2 är bättre :) Mw1 var dock jävligt bra så det är svårt att säga vilket som är bäst. Jag tycker faktist sammaMen jag är tröt på CoD4 så jag föredrar MW2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpan1 Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 mw2 är mycket bättre en cod4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Smaken är som baken, spelstilen spelar nog också lite roll i valet av spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Smaken är som baken, spelstilen spelar nog också lite roll i valet av spel. Precis, i COD4 är det Run N' Gun, men i MW2 är det Sit and Wait. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Smaken är som baken, spelstilen spelar nog också lite roll i valet av spel. Precis, i COD4 är det Run N' Gun, men i MW2 är det Sit and Wait. Fast jag kör Run N' Gun i MW2 också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Har installerat CoD 4 nu iaf. ska testa! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Har installerat CoD 4 nu iaf. ska testa! :D nu har du iallafall början på historien ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 det jag hatar med MW2 det är att det är feta småskitar som sitter o campar med Barrett. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Har installerat CoD 4 nu iaf. ska testa! :D nu har du iallafall början på historien ;) Okej.. Har spelat det spelet nu iaf ca 45 minuter och kan säga att det är mycket bättre än mw2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Smaken är som baken, spelstilen spelar nog också lite roll i valet av spel. Precis, i COD4 är det Run N' Gun, men i MW2 är det Sit and Wait. Fast jag kör Run N' Gun i MW2 också :) Funkar inte för mej. Blir alltid dödad av en snubbe som sitter och campar i ett hörn. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Cod 4 är bättre än mw2. infinty ward fuckade upp hela mw2 med saker som finns i combat arms. http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/5fc3e5424cdd9f5b25e447206ba46e21ec7cf9ae.png andra rundan jag spelade i cod 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg