GangsterTwist Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 "Om problemet är sådant att det går att göra någonting åt det finns det ingen anledning att oroa sig för det. Om det å andra sidan inte finns någon utväg, någon lösning, är det också meningslöst att oroa sig eftersom man ändå inte kan göra något åt det." -Dalai Lama Det finns inget annat misslyckandeän att sluta försöka. - Elbert Hubbard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomtefar Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 usch ja, natt-ångest :/ den värsta av alla slag.. jag brukar försöka ligga och tänka på fina flickor eller något när onda tankar kommer på natten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 18 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Sitter i samma position som du. Jag tänker precis samma sak. Att jag inte kommer klara av skolan. Jag har också på TV:n och lampan när jag sover. Kan annars inte somna. Tror det är någon i huset hela tiden annars. aa jag tror med att det är nån tjuv eller nåt i vårat hus med :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 "Om problemet är sådant att det går att göra någonting åt det finns det ingen anledning att oroa sig för det. Om det å andra sidan inte finns någon utväg, någon lösning, är det också meningslöst att oroa sig eftersom man ändå inte kan göra något åt det." -Dalai Lama Det finns inget annat misslyckandeän att sluta försöka. - Elbert Hubbard Världen går under 2012, finns inget vi kan göra åt det, är det ett misslyckande att sluta försöka då? Jag skulle snarare kalla det ett misslyckande om man försöker förhindra det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 (redigerat) "Om problemet är sådant att det går att göra någonting åt det finns det ingen anledning att oroa sig för det. Om det å andra sidan inte finns någon utväg, någon lösning, är det också meningslöst att oroa sig eftersom man ändå inte kan göra något åt det." -Dalai Lama Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka. - Elbert Hubbard Världen går under 2012, finns inget vi kan göra åt det, är det ett misslyckande att sluta försöka då? Jag skulle snarare kalla det ett misslyckande om man försöker förhindra det :P Går världen under 2012, eller är det bara jorden som genomgår någon ny "klimatförändring"?För världen a.k.a universum har jag för mig skulle inte gå under 2012. Du drar nu citaten ur sammanhanget, vi pratar om hans säng problem, och i de fallet anser jag att han inte ska ge upp. Men du förslog genom de citatet du posta att han ska ge upp och leva dåligt, för i slutändan mår man dåligt utan sömnen. - I'm gangsta to the core, nigga you can't move me :bah: Redigerat 19 Januari 2010 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Mitt citat säger att man inte ska oroa sig om saker. Han ska ju inte ge upp skolan. Men sluta oroa sig angående den på nätterna. Tog bara 2012 som ett exempel på något man inte kan göra nåt åt^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adam10 Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 läs en bok eller något innan hade jag det också så men jag läser länge så somnar jag fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Tycker fortf att TV'n är bästa valet. Film funkar alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Lider ju av sömnparalyser själv och jag brukar alltid sätta på TV:en och sedan trycka igång sovläge på sisådär 45min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Har också haft samma problem, nästan iaf. Oroar mig ofta inför morgondagen men jag har lärt mig att tänka positivt, vad är det värsta som kan hända etc? Lära mig att uppskatta det jag är rädd för. På söndagar har jag svårast att sova för att det är en ny vecka framför en, men jag har blivit bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Om du verkligen vill kunna somna, så läser du en hyfsat tråkig bok, eller någon läsbar läxa, i sängen. Då kommer du garanterat bli sjukt trött och då är det bara att lägga ifrån sig boken/läxan och släcka hela rummet mörkt och så somnar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Märkte nu, mina kompisar loggade just ut och nu är man själv då kommer oron direkt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.