Hoppa till innehåll

Viktigt


drill
 Dela

Rekommendera inlägg

varning detta program skadar datorn så ta bort det gamespyarcade är programmet jag talar om det ger små virus

har du tagit bort från lägg till ta bort program och det fortfarande finns kvar leta i mapparna i den hårddisken där det är installerat och ta även bort det därifrån

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varning detta program skadar datorn så ta bort det gamespyarcade är programmet jag talar om det ger små virus

har du tagit bort från lägg till ta bort program och det fortfarande finns kvar leta i mapparna i den hårddisken där det är installerat och ta även bort det därifrån

Lmao, gamespy arcade är inte ett virus.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaså men mitt virus skydd visade att det var virus i det programmet och jag var tvunget att ta bort det för att få bort viruset

Därför man inte använder Anti-virus, för att dom tar allt som virus.

Snart upptäcker ditt dåliga anti-virus att windows är ett virus. Och att du måste ta bort alla filer från system32.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

jaså men mitt virus skydd visade att det var virus i det programmet och jag var tvunget att ta bort det för att få bort viruset

Därför man inte använder Anti-virus, för att dom tar allt som virus.

Snart upptäcker ditt dåliga anti-virus att windows är ett virus. Och att du måste ta bort alla filer från system32.

 

Försöker du förklara för oss att Mac Os och Linux är bättre? o.o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaså men mitt virus skydd visade att det var virus i det programmet och jag var tvunget att ta bort det för att få bort viruset

 

Därför man inte använder Anti-virus, för att dom tar allt som virus.

Snart upptäcker ditt dåliga anti-virus att windows är ett virus. Och att du måste ta bort alla filer från system32.

 

Försöker du förklara för oss att Mac Os och Linux är bättre? o.o

 

Nej, han vill förklara för TS att hans antivirusskydd är mycket dåligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GameSpy Arcade kan visserligen innehålla en del reklam i olika formel, och det är ganska vanligt att antivirusprogram varnar för diverse obskyra saker som inte alls är farliga. Dock tror jag knappast att det kan räknas som ett virus eller vara särskilt skadligt för datorn. Att program lämnar kvar mappar och även än och annan fil efter avinstallation är för övrigt mycket vanligt.

 

Tråden saknar diskussionsunderlag, har inte någon särskilt vettig titel och håller dessutom på att spåra ur. Tråd låst.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...