MExSTHLM Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Hej alla tjejtjusare! Har ett stort problem med min kärlek som inte är ihop med mig. Hon är jättesöt och jag fråga på henne innan jullovet och hon skrev tillbaka"det räcker med vänskap."Jag blev jätteledsen efter det tunga skolåret med kränkning och problem i klassen. Jag erkände aldrig att jag var ledsen så när vi började igen pratade ingen med mig. Alla totalt ignorerade mig. Sen fick vi ett samtal med varandra och kom överens om att detta inte fick komma ut i klassen. Jag hann aldrig berätta om att jag var ledsen. Jag är fortfarande superkär. Då en rast såg jag henne med en massa coola killar. Jag misstänker att hon är ihop med någon annan. Jag är rasande varje dag och vill inte äns prata med mina kompisar. Nu vill jag stäla allt till rätta och få en andra chans på henne om hon gjort slut. Jag testade att bli lite kompis med henne. Hon SLOG Mig och jag vågar inte berätta för nån. SNÄLLA HJÄLP :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Hjälp dig med vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Han vill ha tips på hur han ska fixa till sin relatione med den där tjejen, tänk lite? OnT: Försök själv, eller prata med dina föräldrar eller nåt. Du kan inte lösa relationsproblem genom att fråga på ett idiotiskt spelforum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Han vill ha tips på hur han ska fixa till sin relatione med den där tjejen, tänk lite? OnT: Försök själv, eller prata med dina föräldrar eller nåt. Du kan inte lösa relationsproblem genom att fråga på ett idiotiskt spelforum. Med tanke på att han skrev "Jag testade att bli lite kompis med henne. Hon SLOG Mig och jag vågar inte berätta för nån." så verkar det ju knappast vara ett speciellt seriöst förhållande dem hade... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 20 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Du kanske har rätt. Jag ska fråga mina föräldrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Hon SLOG Mig och jag vågar inte berätta för nån.pwnt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melvin Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 NITA alla killar och sätt på henne, :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Hon SLOG Mig och jag vågar inte berätta för nån. Whaaaaaaaaaa?? O.O :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Prata med skolans kurator. Hon är till för sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Prata med skolans kurator. Hon är till för sånt.Japp, kuratorn är nog bäst eller föräldrarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Hon SLOG Mig och jag vågar inte berätta för nån. Whaaaaaaaaaa?? O.O :lol: Vad, skulle du gått och skyltat med att en tjej slog dig Dezen? Haha. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Hon SLOG Mig och jag vågar inte berätta för nån. Whaaaaaaaaaa?? O.O :lol: Vad, skulle du gått och skyltat med att en tjej slog dig Dezen? Haha. ^^ Anar jag lite förtryck? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg