Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Göra


Rekommendera inlägg

En 16 åring (vad fan är goate?) ska vara ett barn. När man blir 18 och måste ta hand om sin egen ekonomi, man sitter inte under hökens alla vingar, man måste börja tänka på sin framtid mera, DÅ ska man sluta hoppa i snöhögar, för då blir man blöt, då blir man förkyld, då stannar man hemma från jobbet, då förlorar man pengar, osv osv.

http://images.smarter.com/blogs/COLIN%20Farrell%20Goatee.jpg

Det är goatee, råkade skriva med ett E, sorry.

 

Exakt, där är min poäng, för många ungdomar vill bli vuxna för fort, och det är inte bra.

För när man är vuxen, vill man vara barn. :)

 

Tom - Exorz säger (23:45):

http://images.smarter.com/blogs/COLIN%20Farrell%20Goatee.jpg WOW! SÅNT SKÄGG VILL JAG HA½!

NUUUUUUUUUUUUUU!

ska inte raka mig på veckor!

:cool:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

En 16 åring (vad fan är goate?) ska vara ett barn. När man blir 18 och måste ta hand om sin egen ekonomi, man sitter inte under hökens alla vingar, man måste börja tänka på sin framtid mera, DÅ ska man sluta hoppa i snöhögar, för då blir man blöt, då blir man förkyld, då stannar man hemma från jobbet, då förlorar man pengar, osv osv.

http://images.smarter.com/blogs/COLIN%20Farrell%20Goatee.jpg

Det är goatee, råkade skriva med ett E, sorry.

 

Exakt, där är min poäng, för många ungdomar vill bli vuxna för fort, och det är inte bra.

För när man är vuxen, vill man vara barn. :)

 

Tom - Exorz säger (23:45):

http://images.smarter.com/blogs/COLIN%20Farrell%20Goatee.jpg WOW! SÅNT SKÄGG VILL JAG HA½!

NUUUUUUUUUUUUUU!

ska inte raka mig på veckor!

:cool:

 

Sarkasm eller fo' real? :c Redigerat av CHORDAZBA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En 16 åring (vad fan är goate?) ska vara ett barn. När man blir 18 och måste ta hand om sin egen ekonomi, man sitter inte under hökens alla vingar, man måste börja tänka på sin framtid mera, DÅ ska man sluta hoppa i snöhögar, för då blir man blöt, då blir man förkyld, då stannar man hemma från jobbet, då förlorar man pengar, osv osv.

http://images.smarter.com/blogs/COLIN%20Farrell%20Goatee.jpg

Det är goatee, råkade skriva med ett E, sorry.

 

Exakt, där är min poäng, för många ungdomar vill bli vuxna för fort, och det är inte bra.

För när man är vuxen, vill man vara barn. :)

Tom - Exorz säger (23:45):

http://images.smarter.com/blogs/COLIN%20Farrell%20Goatee.jpg WOW! SÅNT SKÄGG VILL JAG HA½!

NUUUUUUUUUUUUUU!

ska inte raka mig på veckor!

:cool:

Sarkasm eller fo' real? :c

 

fo' sure! det var ju grymt faktiskt :P aldrig hittat nån riktig skägg typ som passar mig, men ju jävlar blir det och odla :P

 

Hej alla tjejtjusare!

 

Har ett stort problem med min kärlek som inte är ihop med mig. Hon är jättesöt och jag fråga på henne innan jullovet och hon skrev tillbaka"det räcker med vänskap."Jag blev jätteledsen efter det tunga skolåret med kränkning och problem i klassen. Jag erkände aldrig att jag var ledsen så när vi började igen pratade ingen med mig. Alla totalt ignorerade mig. Sen fick vi ett samtal med varandra och kom överens om att detta inte fick komma ut i klassen. Jag hann aldrig berätta om att jag var ledsen.

 

Jag är fortfarande superkär. Då en rast såg jag henne med en massa coola killar. Jag misstänker att hon är ihop med någon annan. Jag är rasande varje dag och vill inte äns prata med mina kompisar. Nu vill jag stäla allt till rätta och få en andra chans på henne om hon gjort slut. Jag testade att bli lite kompis med henne. Hon SLOG Mig och jag vågar inte berätta för nån.

 

 

 

SNÄLLA HJÄLP :(

Så ..... hur går det?

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menade faktiskt sånt skägg men du bara det är fullt när du själv säger det är grymt.Som vanligt hade jag rätt.

Hur går det med svenska lektionerna då? Lärt er hur man använder , och . ?

 

Den skägg stilen är grym ur min synvinkel, inte ur "tjejerna flockas för man har snyggt skägg" synvinkel. Så nej kiddo, nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menade faktiskt sånt skägg men du bara det är fullt när du själv säger det är grymt.Som vanligt hade jag rätt.

Hur går det med svenska lektionerna då? Lärt er hur man använder , och . ?

 

Den skägg stilen är grym ur min synvinkel, inte ur "tjejerna flockas för man har snyggt skägg" synvinkel. Så nej kiddo, nej.

 

Vadå lärt mig nåt? Jag kan redan allt jag behöver veta.Istället för att slösa på tid med att bli sur och skriva på fuska.se kan du göra din grej.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menade faktiskt sånt skägg men du bara det är fullt när du själv säger det är grymt.Som vanligt hade jag rätt.

Hur går det med svenska lektionerna då? Lärt er hur man använder , och . ?

 

Den skägg stilen är grym ur min synvinkel, inte ur "tjejerna flockas för man har snyggt skägg" synvinkel. Så nej kiddo, nej.

 

Vadå lärt mig nåt? Jag kan redan allt jag behöver veta.Istället för att slösa på tid med att bli sur och skriva på fuska.se kan du göra din grej.

 

Dina inlägg makes no sense. Skrev "Lärt er hur man använder KOMMA och PUNKT ?" och du skriver "Vadå lärt mig nåt? Jag kan allt jag behöver veta.<nospace>Istället.."

 

Och vadå "...skriva på fuska.se kan du göra din grej." :o

 

Make less sense (Lite engelska så flockas damerna, mhmm)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menade faktiskt sånt skägg men du bara det är fullt när du själv säger det är grymt.Som vanligt hade jag rätt.

Hur går det med svenska lektionerna då? Lärt er hur man använder , och . ?

 

Den skägg stilen är grym ur min synvinkel, inte ur "tjejerna flockas för man har snyggt skägg" synvinkel. Så nej kiddo, nej.

Vadå lärt mig nåt? Jag kan redan allt jag behöver veta.Istället för att slösa på tid med att bli sur och skriva på fuska.se kan du göra din grej.

 

Dina inlägg makes no sense. Skrev "Lärt er hur man använder KOMMA och PUNKT ?" och du skriver "Vadå lärt mig nåt? Jag kan allt jag behöver veta.<nospace>Istället.."

 

Och vadå "...skriva på fuska.se kan du göra din grej." :o

 

Make less sense (Lite engelska så flockas damerna, mhmm)

 

Whatever,gör istället nåt nyttigt än att vara avundsjuk.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...