Pixelly Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Jag hittar alla utom en hemlighet i Harry Potter och hemligheternas kammare..denna hemlighet ska finnas i entré hallen...så nu undrar jag om någon vet var den finns? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 En som jag hitta var över "Utgången" uppe i taket... Men annars vet jag inte riktigt vilken du menar.. Alla e ju lite olika o leta efter hemligheter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelly Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Hur hittade du den?? jag är tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Jag har gjort EXAKT ALLT som man behöver göra på spelet liksom jag har varvat det och hittat aEXAKT alla hemligheter men jag kan inte berätta fast jag vill det för att jag kommer inte ihåg för det var länge sedan! Har du hittat hemligheten vid Ingången till Quiditch Planen? Savar på det så kanske jag kan hjälpa dig... MVH/ Obi-Wan Kenobii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jak and daxter Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 jag tycker inte hary potter ar bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelly Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 jopp, det har jag..=) av tolv möjliga hemligheter i entré hallen så har jag hittat elva....det är bara den jag har kvar... MVH// Pixelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 jopp, det har jag..=) av tolv möjliga hemligheter i entré hallen så har jag hittat elva....det är bara den jag har kvar... MVH// Pixelly När man kommer från den där cermonin, så när man kommer ut i entrehallen så finns det en vägg. Där uppe står det en kista! Gär alohomora på den. Sen använder du spongiffiy och studsar upp där! (i kistan finn ett silver trollkarskort!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelly Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Menar du då den väggen där det är ett hogwarts vapen?? med mattan under....iså fall så har jag hittat den med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Det finns en Spogny matta i källar hålorna. Där är det 12:e hemligheten. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelly Skrivet 29 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 hmm....jag har hittat en där nere... ;) finns det fler??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Potter splen suger,men inte böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Säg inte det, men är inte Harry Potter och Fången från Azkaban spelet bra? Filmen kommer säkert att vara skön! Jag fick Harry Potter och Fenixorden idag... Den är 1001 sidor, tror jag det vad... PS. Jag ser ut som Harry Potter, alla i min skola kallar mig för Harry Potter nästan... Hälften av 800 personer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.