Dekleuw Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Tja tjao, Här omdan spelade jag Mw2, och då hackade jag med fusk för jag skulle testa om det gick för jag såg några som gjorde dä lite på youtube. men helt plötsligt stängde hela mitt steam account ner, asså så jag kan varken spela på singerplayer elr multi, för steamen måste ju vara på, men om jag gör en ny steam så kan jag ju ändå inte spela Mw2 för spelet är ju redan aktiverad. VAD SKA JAG GÖRA????????? hjälp Varje gång jag ska logga in på steam så står det att kontot inte finns elr typ har tagits bort hjälp mig snälla :)!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Du har blivit bannad för du körde på en VAC säkrad server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 JA! En mindre cheater :D On topic: Vänta och se :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 haha rätt åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dekleuw Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 vadå vänta och se ?:o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Om du fuskade så är det rätt åt dig! Det finns nog inte så mycket att göra. Du får väl köpa nytt MW2 :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Fail hacking hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Du har blivit utsatt för nätfiske, det fanns en keylogger i den filen. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 1. Du hackade. 2. Du blev bannad. 3. Ledsen? Skyll dig själv. 4. Köp ett nytt och hacka inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Jag tror att du glömt password :) Kör request password/lost password. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 (redigerat) Nej han har blivit hackad, inget har med fusket att göra mer än en keylogger som låg i den precis som sneekern sa. Gud vad alla failar på att svara här... http://img222.imageshack.us/img222/8530/55ms9.gif Kolla lite mer på bilden så står det inte att det är "Disabled" utan fel lösenord och det betyder KEYLOGGAD! Enda du kan göra är secret question eller skicka in en kod som du aktiverade spelet med till steam med namn osv så kommer de fixa det på ca en vecka. Tryck på hämta förlorat konto när du ska logga in och om du har aktiverat din mejl kan du bara skicka tillbaks PWt dit då hackern inte kan ändra den. Har du inte aktiverat din mejl är du fail och måste skicka in en av koderna som jag sa. ;) Redigerat 29 Januari 2010 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Du har troligen blivit hackad maila till steam och fråga. //ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.