Champagne Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 När mina vänner har försökt att invita mig till ett spel så står det "unable to connect to game session. returning to singleplayer". vet någon vad det är frågan om? Visste inte att trådskaparen bumpar sin egen tråd. Men jag antar att det är GTA IV du syftar på... Jo, om dom har Gta : Ballad of gay tony så kan du inte ansluta till dom. Eller tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 GTA IV? Har samma problem ibland, och det kanske är för att jag inte har öppen NAT Kanske ska kolla upp det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 jo, det är gta iv. men på de andra spelen så får jag in på play match (t ex på cod) och så sitter jag bara i lobbyn och det händer ingenting. så är det på alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Vettefan om det är samma för 360 men på PS3 öppnar man automatiskt alla portar som krävs igenom att sätta den i "DMZ". Sätt upp ett statisk IP till konsollen och lägg till den under enheter i routerinställningarna. ( som du når via datorn. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Har OPEN NAT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Har OPEN NAT?vet inte. hur kollar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Har OPEN NAT?vet inte. hur kollar man det? Vet inte direkt..... Men för mig på Halo 3 brukar det komma en ruta där det står bla bla bla OPEN NAT bla bla bla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 "Your NAT is not open. Matchmaking might be slow." Kan fixas om du loggar in på din router. Ifall du vet vad du har för modell: http://portforward.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 18 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 "Your NAT is not open. Matchmaking might be slow." Kan fixas om du loggar in på din router. Ifall du vet vad du har för modell: http://portforward.com/ aa, jag vet vad jag har för modell. tor ni det funkar sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 (redigerat) Lyckas du logga in på den är det lätt fixat. Finns antagligen guider att läsa. Btw, vilken router? Redigerat 18 Maj 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 18 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 zyxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Zyxel routers har jag haft problem med tidigare(Zyxel P320W). Fick öppna lite portar bara för att kunna använda XBL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.