ELF Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Okej, så det är alltså något som Banhof lägger till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Hemsidan är ganska snygg. Lite mer menyer skulle nog inte vara dåligt! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Kolla i menyn du har gjort. Du använder ju bilder i menyn som länkar. Det är det här på fuska också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puffiluff Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Kolla i menyn du har gjort. Du använder ju bilder i menyn som länkar. Det är det här på fuska också? Är du helt säker? Det går väldigt enkelt att göra med CSS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 (redigerat) En sak som är dumt med menyn är att den meny du har skulle kunna vara utan bilder. Och då skulle du också kunna fixa hover på den. Så jag tycker du borde koda om menyn! Då tar sidan mindre plats och går snabbare att gå in på. Redigerat 12 Februari 2010 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 12 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 (redigerat) Det laddar ändå snabb,t har tänkt göra andra buttons. Kan någon fixa det till mig? som ska vara relaterat till spelkossa. MVH Ceto :) Redigerat 12 Februari 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jontebooi Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 hur gör du egen hemsida va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 hur gör du egen hemsida va På ett sätt som inte du förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 hur gör du egen hemsida Börja med att läsa på nedanstående hemsida. Där står det en hel del bra. Du får leta lite längre ner i menyn till väsnter. http://www.webdesignskolan.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 12 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Så här står det på kund sidorna : Visa www.spelkossa.st i adress-fältet när man besöker sidan. Hemsidan kommer att visas i en "frame" och du behöver därför ange en rubruk. Gör en direkt omstyrning till sidan. När man besöker www.spelkossa.st kommer besökaren att skickas vidare till angiven adress, och www.spelkossa.st kommer inte att synas i adress-fältet i webbläsaren. det finns ingen Cpanel heller... bara hemsida och domän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Jag behöver serriös hjälp nu, kan ni hjälpa mig med hemsidan. Ge mig embeds till spel. Hjälp mig med menyn, och hjälp mig med ett php system så att det inte blir jobbigt i längden. Då menar jag att det inte ska vara jobbigt att lägga ut spel. Jag ska också lägga till ett forum så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Tyvärr så får du nog läsa på om PHP och göra det sjäv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.