Ceto Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Ja, det kan jag också göra, men det finns säkert någon som ställer upp. Jag känner på mig att det är dags att uppdatera hemsidan den börjar bli lite tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Hur går det? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 (redigerat) Ja du, det går bra men jag vet inte hur jag ska lägga ut spelen så att det inte blir jobbigt. Redigerat 17 Februari 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Ja du, det går bra men jag vet inte hur jag ska lägga ut spelen så att det inte blir jobbigt. Är det inte bara att ta en speladdras och lägga in den på sidan? Annars kan jag flera bra =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 21 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Jo jag kan lägga in spel men då måste jag göra ett nytt HTML dokument för varje spel och det blir jobbigt i längden, eller så kan jag ha typ 10-20 spel och jag har kvar dem hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Jo jag kan lägga in spel men då måste jag göra ett nytt HTML dokument för varje spel och det blir jobbigt i längden, eller så kan jag ha typ 10-20 spel och jag har kvar dem hela tiden. Du skulle kunna fixa en databas och lära dig PHP. Då kan man nog lägga in alla .swf spel i databasen och sen koda in dom lätt med PHP. Har en liknande funktion på min klansida....Men istället för spel så är det olika .php sidor. Så den inte behöver ladda all info. Drar mindre plats och är mindre jobbigt. Dvs om jag förstod rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Men att slänga in alla spel i en databas tar oerhört mycket plats. Det är bättre att ha filerna liggande på servern och sedan lägger man in sökvägen till spelfilerna i en datorbas. Fast det kanske var det du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Jag är helt ärlig nu jag vet inte ett skit om PHP och jag tror inte jag har tid att lära mig det för jag har fullt upp så jag tänkte mig om jag skulle kunna få lite hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Jag är helt ärlig nu jag vet inte ett skit om PHP och jag tror inte jag har tid att lära mig det för jag har fullt upp så jag tänkte mig om jag skulle kunna få lite hjälp. TBH. Så svårt är inte PHP när du väl förstått principerna. Men vad behöver du hjälp med då? Och vad tjänar jag på det? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Jag behöver först och främst skapa en databas som jag inte vet hur man gör. Damel jag bjuder dig på kebab om du hjälper mig, skämta :P men du kan få fuskamynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Jag behöver först och främst skapa en databas som jag inte vet hur man gör. Damel jag bjuder dig på kebab om du hjälper mig, skämta :P men du kan få fuskamynt. Sure. Kebab funkar för mig (a) Men jag kan nog hjälpa dig. PMa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Tycker du borde ha det lite mer splashigt :D Typ som titeln.. Ha några sprut mjölk på sidan ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.