dastan Skrivet 4 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Nä.. Man fattar inte ett skit av vad du skriver.. lär dig stava.Exakt. vad är det du inte fatar ?????. skriv det istälet så kan jag förklara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Nice, men jag kör inte RS så ofta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Ja alla kan stava fel någon gång, men du gör det hela tiden. Är du verkligen 14 år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 HAHA Tack grabben du gjorde min dag :D Dagens garv, Du blir bannad direkt av det där och det är en "BOT" inget fusk :). Och säg inte emot mig för jag vet vad jag pratar om, Så använd den där och KABOOM! :D *haha* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 (redigerat) men tycker ni inte att programet är bra?. man kan t.ex flecha ;) Man kan inte Flecha. Fletcha kanske man kan. Och nej ingen bot är bra. :lol: :lol: om du läser noga säger dom att deta är inget bot. och du fatar väl vad jag mena. man ser ju derekt att du är efter bliven. :_ Fusk är något som skaparna av spelet har lagt in och det har inte JaGex. Redigerat 5 Februari 2010 av Jote Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dastan Skrivet 12 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Ja alla kan stava fel någon gång, men du gör det hela tiden. Är du verkligen 14 år? men jag kan inte stava så bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Ja alla kan stava fel någon gång, men du gör det hela tiden. Är du verkligen 14 år? men jag kan inte stava så bra ;) ? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Snack om personers ålder och liknande hör inte hemma här. Håll er till tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 (redigerat) Alltså, Varför kan inte folk förstå detta: ETT FUSK är något som Jagex gjort, OCH DET FINNS INGA FUSK KODER OCH SÅNT SOM JAGEX GJORT. En BOT är något en privatperson (som vi) har gjort UTAN jagex tillstånd, Förstår ni nu? Fusk = SKA Jagex gjort Bot/Trainer/Autoclicker osv = Har privatpersoner gjort ett exempel är ju (RSBOT) Snälla säg att ni förstår annars kan jag skriva om detta. Så det där den där killen länkade på första sidan av tråden är EN BOT, Det är INGET FUSK. Redigerat 13 Februari 2010 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 (redigerat) Alltså, Varför kan inte folk förstå detta: ETT FUSK är något som Jagex gjort, OCH DET FINNS INGA FUSK KODER OCH SÅNT SOM JAGEX GJORT. En BOT är något en privatperson (som vi) har gjort UTAN jagex tillstånd, Förstår ni nu? Fusk = SKA Jagex gjort Bot/Trainer/Autoclicker osv = Har privatpersoner gjort ett exempel är ju (RSBOT) Snälla säg att ni förstår annars kan jag skriva om detta. Så det där den där killen länkade på första sidan av tråden är EN BOT, Det är INGET FUSK. Beror på vad man ser som fusk :) Vissa ser bara officiella koder som fusk, andra räknar in hack och bots också. Redigerat 13 Februari 2010 av Mindtwistah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Alltså, Varför kan inte folk förstå detta: ETT FUSK är något som Jagex gjort, OCH DET FINNS INGA FUSK KODER OCH SÅNT SOM JAGEX GJORT. En BOT är något en privatperson (som vi) har gjort UTAN jagex tillstånd, Förstår ni nu? Fusk = SKA Jagex gjort Bot/Trainer/Autoclicker osv = Har privatpersoner gjort ett exempel är ju (RSBOT) Snälla säg att ni förstår annars kan jag skriva om detta. Så det där den där killen länkade på första sidan av tråden är EN BOT, Det är INGET FUSK. Beror på vad man ser som fusk :) Vissa ser bara officiella koder som fusk, andra räknar in hack och bots också. Hacks = HacksBots = Bots Fusk = Fusk Skillnad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 men tycker ni inte att programet är bra?. man kan t.ex flecha ;) Man kan inte Flecha. Fletcha kanske man kan. Och nej ingen bot är bra. om du läser noga säger dom att deta är inget bot. och du fatar väl vad jag mena. man ser ju derekt att du är efter bliven. Sant, den är faktist bra, men föredrar hellre en bra bot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg