Hoppa till innehåll

Det Finns Fuskkk På Runescape Jag Ska Visa Er


dastan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men tycker ni inte att programet är bra?.

 

man kan t.ex flecha ;)

Man kan inte Flecha. Fletcha kanske man kan. Och nej ingen bot är bra. :lol: :lol:

 

 

om du läser noga säger dom att deta är inget bot.

och du fatar väl vad jag mena.

man ser ju derekt att du är efter bliven.

 

:_

 

Fusk är något som skaparna av spelet har lagt in och det har inte JaGex.

Redigerat av Jote
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, Varför kan inte folk förstå detta:

 

ETT FUSK är något som Jagex gjort, OCH DET FINNS INGA FUSK KODER OCH SÅNT SOM JAGEX GJORT.

 

En BOT är något en privatperson (som vi) har gjort UTAN jagex tillstånd, Förstår ni nu?

 

 

Fusk = SKA Jagex gjort

Bot/Trainer/Autoclicker osv = Har privatpersoner gjort ett exempel är ju (RSBOT)

 

Snälla säg att ni förstår annars kan jag skriva om detta. Så det där den där killen länkade på första sidan av tråden är EN BOT, Det är INGET FUSK.

Redigerat av ZnK
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Alltså, Varför kan inte folk förstå detta:

 

ETT FUSK är något som Jagex gjort, OCH DET FINNS INGA FUSK KODER OCH SÅNT SOM JAGEX GJORT.

 

En BOT är något en privatperson (som vi) har gjort UTAN jagex tillstånd, Förstår ni nu?

 

 

Fusk = SKA Jagex gjort

Bot/Trainer/Autoclicker osv = Har privatpersoner gjort ett exempel är ju (RSBOT)

 

Snälla säg att ni förstår annars kan jag skriva om detta. Så det där den där killen länkade på första sidan av tråden är EN BOT, Det är INGET FUSK.

Beror på vad man ser som fusk :) Vissa ser bara officiella koder som fusk, andra räknar in hack och bots också. Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, Varför kan inte folk förstå detta:

 

ETT FUSK är något som Jagex gjort, OCH DET FINNS INGA FUSK KODER OCH SÅNT SOM JAGEX GJORT.

 

En BOT är något en privatperson (som vi) har gjort UTAN jagex tillstånd, Förstår ni nu?

 

 

Fusk = SKA Jagex gjort

Bot/Trainer/Autoclicker osv = Har privatpersoner gjort ett exempel är ju (RSBOT)

 

Snälla säg att ni förstår annars kan jag skriva om detta. Så det där den där killen länkade på första sidan av tråden är EN BOT, Det är INGET FUSK.

Beror på vad man ser som fusk :) Vissa ser bara officiella koder som fusk, andra räknar in hack och bots också.

 

Hacks = Hacks

Bots = Bots

Fusk = Fusk

 

Skillnad...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men tycker ni inte att programet är bra?.

 

man kan t.ex flecha ;)

Man kan inte Flecha. Fletcha kanske man kan. Och nej ingen bot är bra.

 

 

om du läser noga säger dom att deta är inget bot.

och du fatar väl vad jag mena.

man ser ju derekt att du är efter bliven.

 

Sant, den är faktist bra, men föredrar hellre en bra bot.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...