WASD Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Inte så svårt att lägga till egna ju http://upload.snelhest.org/images/100131aaa.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Ta bort alla. Ser kladdigt ut imo. Även detta kan accepteras. Ni kan välja att inte se smileys i inlägg. Mina inställningar>foruminställningar> Samtidigt avaktiverar man alla bilder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Ta bort alla. Ser kladdigt ut imo. Även detta kan accepteras. Ni kan välja att inte se smileys i inlägg. Mina inställningar>foruminställningar> Samtidigt avaktiverar man alla bilder ? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Ta bort alla. Ser kladdigt ut imo. Även detta kan accepteras. Ni kan välja att inte se smileys i inlägg. Mina inställningar>foruminställningar> Samtidigt avaktiverar man alla bilder ? Ja. Fast det vill man ju inte. Bara få bort alla efterblivna skitsmilies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Inte så svårt att lägga till egna ju http://upload.snelhest.org/images/100131aaa.PNGDen e'la skön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Ta bort alla. Ser kladdigt ut imo. Även detta kan accepteras. Ni kan välja att inte se smileys i inlägg. Mina inställningar>foruminställningar> Samtidigt avaktiverar man alla bilder ? Ja. Fast det vill man ju inte. Bara få bort alla efterblivna skitsmilies! Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Behåll ;) :lol: :rolleyes: :) :( Resten ska bort/ersättas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Behåll ;) :lol: :rolleyes: :) :( Resten ska bort/ersättas +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.