Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jag har typ 66 st orkar inte skriva dom men jag har halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 66st!?..... Det var många.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Har inge spel men roligast är Baldurs gate !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 (redigerat) Jag har 59st så lite svårt att säga.. men av alla dom är min favorit Halo och matt hoffmans proBMX 2 :cool: Redigerat 26 Juni 2004 av virr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Ninja Gaiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Dexxa- Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag har inte så många spel men här e några: James bond night-fire( Lite tråkigt ibland) SSX Tricky (Skojigt) Dead Or Alive III (Nja,Ibland) Need for speed (roligt första gången) Med.Mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 (redigerat) jag kan väll rabbla upp nåra av mina favossar... Halo, Halo2, Mat Hoffman´s PRO BMX 2, Tony Hawk4, Crimson Skies, Ninja Gaiden, Counter-Strike(Xbox o Pc), Whacked.... Osso halo3 Om de kommer komma ut i framtiden.. Redigerat 29 Juni 2004 av virr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Mitt favvo spel är Driv3r för de e så mycke action i spelet.......B) E de nån som kan ge mej lite tips om driv3r i spelet t.ex hur man kommer längre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Mitt favvo spel är Driv3r för de e så mycke action i spelet....... E de nån som kan ge mej lite tips om driv3r i spelet t.ex hur man kommer längre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Är inte Whacked det megasämsta spelet i världen!? Jaja, det kan väl vara kul för det. Jag köpte Otogi för 150 kr för inte så länge sen, det är finfint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Mitt favvo spel är Driv3r för de e så mycke action i spelet.......B) E de nån som kan ge mej lite tips om driv3r i spelet t.ex hur man kommer längre.. Allvarligt kan man ha Driv3r som favvospel? Jag undrar bara jag körde 2:an hos en kompis de va inte så värst kul... men du e ju du :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg