Proccito Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Jonas för att jag heter jonas och 95 för att jag är född 1995 men understräcket vet jag inte då det blev Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Garkan för jag kallades så ett tag. CHORDAZBA, organisms ordval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Var något jag kom på bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 JeppeBoy var upptaget, jag heter JeppeBoy på alla andra sidor. Så det första jag kom på var Xbox360, det var upptaget så jag tog 360Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Min mammas kompis kom på namnet får några år sedan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Min mammas kompis kom på namnet får några år sedan :PHan kom nog inte på det. Hört de flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Min mammas kompis kom på namnet får några år sedan :PHan kom nog inte på det. Hört de flera gånger. Vem sa att det var en han ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 kom på det när jag skulle bli medlem på blip.se för ungefär 10 år sen tror jag. jag har för mig att en gubbe i ett spel hade sagt sasabrassa mandelmassa och jag filade det till asabrasa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Min mammas kompis kom på namnet får några år sedan :PHan kom nog inte på det. Hört de flera gånger. JAJA FÖRLÅT DÅ. Du måste la fatta vad jag menade xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Jag gillar serier och då tänke jag på hälge och sen är jag svensk och då blev det svenskälg fast ä kan man inte ha i visningsnamn så då blev det engelska= Swedischmoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Mitt riktiga namn fick mamma från Filmen Ensam hemma... Och Metalkungen som jag har på många webbsidor kom jag på för att jag gillar metal grymt mkt! Och så skrev jag Metalkungen av en slump som jag trodde va upptaget men nix sa en snubbe som hade tix^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Friday för att fredagar är kul. Panda var bara random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.