RambOFreAc Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Jag spelade Left 4 Dead, och jag brukade alltid springa före alla och skjuta zombiesarna. Då började alla kalla mig för Rambo. (Ändrat till RambO') Jag kunde springa rakt igenom, pricka HS på typ alla, slår i väg några och skjuter, utan att bli skadad, och var skit bra som zombie :D Då kom Freac (Ändrat till FreAc) Tsm vart det RambO' FreAc, och jag är väldigt känd på CS och L4D! XD Söker man på RambO' FreAc på google så kan man se min steam community :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 (redigerat) Jag spelade Left 4 Dead, och jag brukade alltid springa före alla och skjuta zombiesarna. Då började alla kalla mig för Rambo. (Ändrat till RambO') Jag kunde springa rakt igenom, pricka HS på typ alla, slår i väg några och skjuter, utan att bli skadad, och var skit bra som zombie :D Då kom Freac (Ändrat till FreAc) Tsm vart det RambO' FreAc, och jag är väldigt känd på CS och L4D! XD Söker man på RambO' FreAc på google så kan man se min steam community :P Fan va episkt du får de och låta xD! BtW hur vart du VAC bannad? Redigerat 5 Februari 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Jag hade brist på idéer så jag tittade på vägguret ovanför mig och såg att klockans märke heter "QUARTZ". ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Jag hade brist på idéer så jag tittade på vägguret ovanför mig och såg att klockans märke heter "QUARTZ". ;)Quartz är inte märket, det betyder att klockan använder sig av en kvartskristall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Lol det bara kom i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Den är så grymt bra c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Vet inte riktigt. Kom på det för evigheter sedan. Antagligen så kommer det från mitt förnamn (Gustav). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Saddam=Saddam=Saddam :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Jag heter TheQueen eftersom jag älskar bandet queen men det namnet var upptaget så jag tog Thequeen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Jag spelade Left 4 Dead, och jag brukade alltid springa före alla och skjuta zombiesarna. Då började alla kalla mig för Rambo. (Ändrat till RambO') Jag kunde springa rakt igenom, pricka HS på typ alla, slår i väg några och skjuter, utan att bli skadad, och var skit bra som zombie :D Då kom Freac (Ändrat till FreAc) Tsm vart det RambO' FreAc, och jag är väldigt känd på CS och L4D! XD Söker man på RambO' FreAc på google så kan man se min steam community :P Så, du var bra på zombie och blev kallad Freac? Vad i helvete betyder Freac? Fräknar? Vad fick dig att byta till fish? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Vad fick dig att byta till fish? Det står fishmaster i refrängen?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.