Jolt Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 (redigerat) Jag inleder som jag alltid brukar göra. Om det är något som inte passar med den här tråden kan ni ta bort den. Iallafall, vilka spel ska du eller hade du tänkt köpa det här året? Jag själv är säker på att köpa Gears of War 3, och rätt säker på Fable 3. Jag kommer kanske med mer senare. Redigerat 11 Januari 2013 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Ska beställa Dantes inferno, sen vet jag inte mer. Kommer säkert på något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 (redigerat) jaha epic fail, 360-forumet Redigerat 5 Februari 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Fallout: New Vegas, fast till PC. (Om det inte blir försenat till 2011...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 -Aliens vs Predator "Hunters Edition" -Just Cause 2 -Splinter Cell Conviction -Dead Rising 2 -Red Dead Redemption -Skate 3 -Back Breaker -Split/Second -Left 4 Dead 2 "The Passing" -Splatterhouse -Max Payne 3 -All Point Bulletin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Trials HD och Skate 3 är de jag vet just nu, funderar på att köpa cod waw. men inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Aliens vs predator Madden 10 Splinter cell convinction Fallout 3 Mass effect 1.2 Assassins creed 2 Read dead 2 Left 4 dead Dead rising 2 Dante's inferno Death Edition Några kommer att bli i 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Tycker Red Dead Redemption verkar ganska intressant också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Jadu, händer inte ofta att jag köper spel, kanske 3-5 per år. Men det finns några som jag kommer köpa, bland annat Skate 3, Nhl 11. Sen blir det väl något/några fler, men inget jag vet nu. Kanske något CoD :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 - Red Dead Redemption - God of War III - Battlefield: Bad Company 2 - Just Cause 2 - Splinter Cell: Conviction - Alan Wake - Fallout: New Vegas - Rage - Killzone 2 - Uncharted: Drake`s Fortune - Uncharted 2: Among Thieves - Halo: Reach - Crysis 2 - Max Payne 3 - Mafia II - Bioshock 2 - Crackdown 2 - (The Last Guardian, Killzone 3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 New Super Mario Bros Wii Wii Sports Resort X-Men Origins:Wolverine Marvel Ultimate Alliance 2 Allihop till Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Halo: Reach Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.