zazaza Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 (redigerat) Red Dead Redemption L.A Noire Saints Row 3 Call of Duty Modern Warfare 3 Elder Scrolls V: Skyrim Halo 4 Nu är det bara Saints Row 3 kvar, men kommer troligen inte köpa det i år. Redigerat 25 November 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 1 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Då får vi välkomna ett nytt år med nya titlar. Jag har ingen koll på om det ser ut att bli ett bra eller dåligt år, men något intressant kommer det väl alltid. Så, vilka spel ska du införskaffa 2012? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 GTA V; om det släpps i år, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Jag kan tipsa om ett spel som ej inte har något namn, mitt nästa spel. Jag har redan börjat planera inför det och om jag måste sätta ett datum så kommer det bli klart i början av sommarlovet. I år släpps det i alla fall. Så, vilka spel ska du införskaffa 2012? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Max Payne 3 GTA V Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 (redigerat) Några spel som jag i alla fall är intresserad av: Mass Effect 3, Max Payne 3, Halo 4, Bioshock Infinite, GTA V (?), Hitman: Absolution, Prey 2 och ett eventuellt Far Cry 3. Redigerat 2 Januari 2012 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 (redigerat) Saints Row 3 Grand Theft Auto V Och kanske Halo 4 [: Redigerat 7 Januari 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 GTA V (om det hinner komma ut) Sen några mer bilspel kanske, får fylla på listan när jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 gta v diablo 3 (om det kommer i år) kommer det ett nytt cod lär jag skaffa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 (redigerat) GTA V Bioshock 3 Kanske Borderlands 2 Metal Gear Solid HD Collection *Edit Redigerat 9 Januari 2012 av KabelMannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Gta V och Bioshock 3 om de nu kommer ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 18 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2012 Alien: Colonial marines och Hitman absolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.