Signify Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 Xbox 360 suger knappast. Tror spelet kommer ut till våren nästa år, men man har blivit överraskad förr. Hoppas bara spelet tar det bästa från GTA IV och San Andreas nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 (redigerat) Jag har köpt: Batman: Arkham City Borderlands (som jag just nu inte har en aning om hur jag fått men jag har det tydligen) Crysis Crysis 2 Maximum Edition Crysis Warhead Crysis Wars Deus Ex: human Revolution Skyrim Evochron Mercenary Fallout 3 L.A. Noire Portal 2 Trine 2 Empire Total War Medieval II: Total War Medieval II: Total War Kingdoms Napoleon: Total War Rome: Total War - Alexander Rome: Total War gold edition Total kostnad: ca 1300:- Redigerat 29 Juli 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 Jag har köpt: Batman: Arkham CityBorderlands (som jag just nu inte har en aning om hur jag fått men jag har det tydligen)CrysisCrysis 2 Maximum EditionCrysis WarheadCrysis WarsDeus Ex: human RevolutionSkyrimEvochron MercenaryFallout 3L.A. NoirePortal 2Trine 2Empire Total WarMedieval II: Total WarMedieval II: Total War KingdomsNapoleon: Total WarRome: Total War - AlexanderRome: Total War gold edition Total kostnad: ca 1300:-Till Xbox360? :o show me show me show me! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2012 Har köpt Fifa 13 nu, får det nog inom några dagar... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2012 Har köpt Fifa 13 nu, får det nog inom några dagar... :)Kan väl säga att det är riktigt kul efter ett gott spelande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 10 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2012 Får nog ta och köpa Halo 4. Har ju Halo 3,reach,odst och wars så Halo 4 skulle vara bra att ha. Ska kanske köpa Dishonored också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 17 November 2012 Rapport Dela Skrivet 17 November 2012 AC 3 till xbox 360 såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 November 2012 Rapport Dela Skrivet 25 November 2012 (redigerat) Saints Row 3 Grand Theft Auto V Halo 4 Köpt halo 4 från spelbutiken, gick på 438 spänn. Är väl någorlunda billigare köp än från det där jävla game! :) Men nu jävlar ska det bli halo 4 spelande! Redigerat 25 November 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 16 December 2012 Rapport Dela Skrivet 16 December 2012 Scribblenauts Unlimited Pokemon Black 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 16 December 2012 Rapport Dela Skrivet 16 December 2012 Scribblenauts UnlimitedPokemon Black 2Tror nog att herrn har hamnat lite fel nu! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 17 December 2012 Rapport Dela Skrivet 17 December 2012 Spel som jag har köpt 2012. Forza Horizon La Noire Red Dead Redemption Jag kommer även köpa Far Cry 3 om jag inte får det i julklapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 December 2012 Rapport Dela Skrivet 17 December 2012 Till Xbox360? :o show me show me show me! :oAhaha, såg inte att det var i xbox360 forumet. XD Nä jag äger inte ens Xbox. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.