Harold Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 tänker endast köpa gta 5 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 25 December 2012 Rapport Dela Skrivet 25 December 2012 Tror nog att herrn har hamnat lite fel nu! :)Oj då, fel tråd HAHAHAHAHAHA!!Förlåt :D tänker endast köpa gta 5 ;)men den släpps ju 2013! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xxUltimatExx Skrivet 31 December 2012 Rapport Dela Skrivet 31 December 2012 det bästa spelet jag köpte år 2012 var assassin's creed 3! helt klart! :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2013 (redigerat) Spel jag har skaffat under 2012! (Alla spel har nödvändigtvis inte släppts under 2012, men jag har ändå skaffat dom under 2012) Crysis 2 Modern Warfare 3 Trials Evolution Max Payne 3 DiRT Showdown Prototype 2 Call of Juarez: The Cartel Rayman Origins Red Faction Armageddon Dead Space 2 Terminator Salvation Saints Row 1 Medal of Honor Mafia 2 Black Ops 2 Mark of the Ninja Far Cry 3 Dishonored Borderlands 2 The Walking Dead (Alla episoder) Orkar inte lista all DLC eftersom det är ganska mycket. Jag tycker att tråden borde flyttas till Allmänt eftersom det är ganska dumt att bara ha en sån här tråd i Xbox 360-forumet. Redigerat 1 Januari 2013 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 11 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2013 Ja, då välkomnar vi väl det nya året och ställer oss istället frågan; vilka spel hade ni tänkt att skaffa 2013? Själv är jag ganska sugen på Diablo 3. Har ingen schyst dator så PC versionen har jag inte testat. Jag tycker att tråden borde flyttas till Allmänt eftersom det är ganska dumt att bara ha en sån här tråd i Xbox 360-forumet.Kanske det. Förvisso finns det väl en liknande i ps3-forumet men en samlad tråd skulle kunna vara något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2013 Köpte R.U.S.E idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 GTA V. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torqey Skrivet 14 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2013 Jag kommer köpa många spel :D Lista Gta V Modern Warfare 3 Modern Warfare 2 Assassin 3 Resident Evil 5 Need for speed Most Wanted Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 20 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2013 så här långt har jag planerat att köpa GTA V Forza motorsport 5 (om det kommer ut) DiRT 4 (om det kommer ut) far cry 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 21 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2013 istället för AC 3 till xbox som jag skrev tidigare så ska jag köpa det till wii u. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 6 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2013 GTA V, Fifa 14. Kanske något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 28 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2013 Blir väl Walking Dead S2 och Dead Space 3. Sen ska jag ta och testa Final Fantasy XIII och XIII-2. Senaste FF spelet jag hade var typ FF7 till ps1 :P Köpte också Aliens: Colonial marines för en vecka sen som jag hade längtat efter riktigt mycket. Tyvärr så var det ett riktigt skitspel. Gick tillbacka till AvP (2010) istället. Det är mycket bättre, roligare och snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.