Ibanez Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 aså jooo jaag lovvar! Jo SONY har gjort ''2012'' eller Columbia Pictures har gjort den men det är ett dotter bolag av Sony. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Columbia Pictures har inte gjort 2012, herregud, de är bara distributörer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Rolan Emmerich har ju ''gjort'' den men Sony äger ju den eller vad man nu ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Glöm inte OS! :lol:Som jag redan har sagt, så går ju jorden under EFTER OS. :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Tänk om en komet kommer nästa vecka då? Då går ju jorden under UNDER OS. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 det här kan inte vara sant om jordens undergång 2012. det kommer ju vara en olympics då.typ alla kommer dit är redo för tävla så går jorden under lolz. och ps4 ska ju komma 2012 så jorden kommer inte gå under än. jo 2012 tänker jorden såhär: "dags att gå under, nej förästen: dom ska ju släppa PS4 och så är det ju OS också. Jag väntar med att gå under. Kanske nästa år" jag tror inte det men jag tror absolut inte på domedagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 jag sa att ps4 kommer ut inget annat.Nej, det gör det inte. PS4 kommer inte komma ut innan 2015. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 jag sa att ps4 kommer ut inget annat. och att det skulle vara OS det året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Sjukt det här. Tänkt vad 2012 har påverkat folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 2012 är året då något stort kommer att hända! Inget nämnvärt jämtemot 9/11, tsunamin, invasionen av Irak osv, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 2012 har ganska starka uppbackningar för att något som man kan klassa som en domedag kan inträffa, kanske inte just här uppe i norden men på andra delar av världen, eller en del i alla fall. Minna damer och herrar 2012 är ett val år.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Damn, alla var jävligt aggressiva här va?! Varje "haha, jorden kan inte gå under 2012, jag vill spela ps4" blir "HUR FAN VET DU ATT DET INTE SKA GÅ UNDER FÖR ATT DU VILL SPELA PS4?!" diskussioner. Sexigt värre ! --- 2012 blir väl som alla andra "förutspådda" händelser, året går och dem som förutspådde det skäms. Fanns någon som spådde att Jesus skulle komma till jorden typ 1980, 1980 kom och gick. Då sa han att han hade tagit fel datum, det var 1985. 1985 kom och gick, då sa han att Jesus fanns bland oss redan, att han hade kommit. IN HIS PANTZ MON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.