Hoppa till innehåll

Sex Pack?


Rhino

Rekommendera inlägg

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Träna ryggen också, annars kommer du ha magmuskler och ha en rygg som en 70-åring. Låter skoj va?

Nej x'D

 

Btw, jag får inte gymma för vårat skit gym. tror man måste va äldre..

 

Men ja sätter mej nog i Thailand o försöker göra på hotellrummet.

 

Sticker imorrn :s

 

"Vårat skit gym"? Har ni inte flera? Brukar väll finnas iaf 3-10 gym per stad beroende på storlek på staden? Där jag bor finns det inte gränns på att du bör vara en viss ålder. Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Träna ryggen också, annars kommer du ha magmuskler och ha en rygg som en 70-åring. Låter skoj va?

Nej x'D

 

Btw, jag får inte gymma för vårat skit gym. tror man måste va äldre..

 

Men ja sätter mej nog i Thailand o försöker göra på hotellrummet.

 

Sticker imorrn :s

 

"Vårat skit gym"? Har ni inte flera? Brukar väll finnas iaf 3-10 gym per stad beroende på storlek på staden? Där jag bor finns det inte gränns på att du bör vara en viss ålder.

 

Beror väl på var man bor. Här där jag bor finns det absolut inget gym, tror inte ens att det finns i vår närmsta "stad", Gnesta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör som jag, 500 situps varje dag och 50 armhävningar och en tio kilos vikt ungefär 100 gnr.

I lol´d. 500 kassa situps där du sätter dig själv i viloläge skulle jag tippa på. Jag gjorde likadant ;) och tyckte jag var jävligt duktig när jag var 12år. Sen när jag insåg att det var totalt fel och när jag började göra det riktigt, blev det inte riktigt lika många :)

 

Ontopic: Att skaffa sex pack och muskler går inte fort. Du kan ta anabola och pulver och hela köret, men det kommer bara i stort sett vara som ett plastpack. Ta din tid och börja nu med t,ex att göra Armhävningar, Knäböj, Situps, Utfallsteg med vikt eller något i den stilen så tränar du kroppen lite lagom för din egen ålder. Sen när du är 14år iaf tycker jag, kan du börja gymma!

 

Skulle inte rekomendera att försöka göra det så snabbt som möjligt med pulver och anabola :)

Iof såg jag nu att du var 13. Möjligtvis kan du börja gymma nu istället dirr, men det jag sa gäller ändå enligt min åsikt. Sen kan du inte vara LAT och få sexpack. Räkna med minst 2 ggr i veckan med att gymmandet, som enligt mig inte är så mycket eftersom jag facktiskt tycker det är roligt att gymma!

 

Ehm pulver ger dig inte plastpack.

De är proteiner som du ändå skulle få i dig om du åt kött, och i många fall äter man inte tillräckligt mycket proteiner som kroppen behöver ifall man tränar hårt. Så pulver är bra. Anabola däremot ska man undvika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det ni inte fattar? Man blir fan inte biff på 2-3månader! För det första så tar det tid att bygga muskler.. Och för det andra så tycker jag att du ska vänta med att gymma tills du är 15. Men även om du ska gymma så ska du inte ta olika kosttillskott och sånt för det behöver man inte i sån låg ålder.. Träna, ät och sov och även ha tålamod är nyckeln till att bygga muskler.

 

Ontopic: Att skaffa sex pack och muskler går inte fort. Du kan ta anabola och pulver och hela köret, men det kommer bara i stort sett vara som ett plastpack. Ta din tid och börja nu med t,ex att göra Armhävningar, Knäböj, Situps, Utfallsteg med vikt eller något i den stilen så tränar du kroppen lite lagom för din egen ålder. Sen när du är 14år iaf tycker jag, kan du börja gymma!
Håller med, Börja först träna hemma lr något innan du börjar gymma.. Och om han inte har tränat mer än 1 år eller inte vet något om steroider så ska man inte använda det heller.. Redigerat av RySSEN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du som är 13 ska ABSOLUT inte gymma. Du växer fortfarande mycket och kommer med stor risk skada dig. Åldersgränsen finns där för en anledning. Dessutom kommer din kroppsuppbyggnad att ske i muskler och du kan sluta växa. Att spela någon sport är det absolut lättaste sättet att få magrutor. Annars om du har underhudsfett är det löpning och att sluta äta socker som gäller. Om du inte har fett gör sit-ups, armhävningar m.m.

 

Du kommer INTE kunna få muskler som vuxna filmstjärnor och modeller så det är ingen idé du har sådana förväntningar. Det sexpacket du kommer få kommer inte vara samma sak, men kan utvecklas till det med åldern. Det är väldigt svårt att bygga upp några stora mängder muskler i 13-års åldern när dessutom de flesta växer väldigt mycket.

Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En unge på 11 bast klarar aldrig 500 RIKTIGA situps, jag är relativt vältränad med extrema magmuskler och mitt rekord är nästan 600 med 10kg.

 

Löpning är till för kondition och fettförbränning, dock bättre att gå vid fettförbränning.

 

Om du vill ha magruter ska du såklart träna magen, men vill du ha det snabbt ska du även ha lite underhudsfett.

 

Är du liten och spinkig går det nog på 1 månad om du tar det seriöst.

Jag gör det tro mig..Fast jag gör inte alla på en gång utan kanske 100-200 situps åt gången.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och om man ska ta pulver så gäller det att träna också annars så blir man bara fet :)

Aa i mitt fall dock så tränar jag hårt och får knappast i mig tillräckligt mycket proteiner efter. Så i mitt fall är protein pulver en bra sak allafall.

 

BTW: Är man mellan 1-15 skall man ej ta några kosttillskott.

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...