Hoppa till innehåll

Sex Pack?

Rhino

Rekommendera inlägg

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hur får man det? alltså snabbt. jag går inte på en sport.

Har inge tid och lust att gå på nånting som fotboll/bandy.

Men kan ni nåt bra tips på hur man får magmuskler? vill ha seriöst svar.

Seriöst tack.

Snackar vi om fjolliga magrutor som alla p12'or som lirar fotboll flashar med framför kameran?

Eller hårdpackade?

Då handlar det om att börja kunna hantera situps på egen kroppsvikt, sedan efter behov kan du belasta efter behov.

Många gör fel att det bara tränar övre delen av magen, och glömmer att träna under..

Så du får köra en del benlyft, det kan ta tid. Sen kan du tänka på och skära ner på energin lite du får i dig, för att få väldefinerade magmuskler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör som jag, 500 situps varje dag och 50 armhävningar och en tio kilos vikt ungefär 100 gnr.

I lol´d. 500 kassa situps där du sätter dig själv i viloläge skulle jag tippa på. Jag gjorde likadant ;) och tyckte jag var jävligt duktig när jag var 12år. Sen när jag insåg att det var totalt fel och när jag började göra det riktigt, blev det inte riktigt lika många :)

Ontopic: Att skaffa sex pack och muskler går inte fort. Du kan ta anabola och pulver och hela köret, men det kommer bara i stort sett vara som ett plastpack. Ta din tid och börja nu med t,ex att göra Armhävningar, Knäböj, Situps, Utfallsteg med vikt eller något i den stilen så tränar du kroppen lite lagom för din egen ålder. Sen när du är 14år iaf tycker jag, kan du börja gymma!

Skulle inte rekomendera att försöka göra det så snabbt som möjligt med pulver och anabola :)

Iof såg jag nu att du var 13. Möjligtvis kan du börja gymma nu istället dirr, men det jag sa gäller ändå enligt min åsikt. Sen kan du inte vara LAT och få sexpack. Räkna med minst 2 ggr i veckan med att gymmandet, som enligt mig inte är så mycket eftersom jag facktiskt tycker det är roligt att gymma!

Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör som jag, 500 situps varje dag och 50 armhävningar och en tio kilos vikt ungefär 100 gnr.

I lol´d. 500 kassa situps där du sätter dig själv i viloläge skulle jag tippa på. Jag gjorde likadant ;) och tyckte jag var jävligt duktig när jag var 12år. Sen när jag insåg att det var totalt fel och när jag började göra det riktigt, blev det inte riktigt lika många :)

Ontopic: Att skaffa sex pack och muskler går inte fort. Du kan ta anabola och pulver och hela köret, men det kommer bara i stort sett vara som ett plastpack. Ta din tid och börja nu med t,ex att göra Armhävningar, Knäböj, Situps, Utfallsteg med vikt eller något i den stilen så tränar du kroppen lite lagom för din egen ålder. Sen när du är 14år iaf tycker jag, kan du börja gymma!

Skulle inte rekomendera att försöka göra det så snabbt som möjligt med pulver och anabola :)

Iof såg jag nu att du var 13. Möjligtvis kan du börja gymma nu istället dirr, men det jag sa gäller ändå enligt min åsikt. Sen kan du inte vara LAT och få sexpack. Räkna med minst 2 ggr i veckan med att gymmandet, som enligt mig inte är så mycket eftersom jag facktiskt tycker det är roligt att gymma!

Då är vi 2!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Träna ryggen också, annars kommer du ha magmuskler och ha en rygg som en 70-åring. Låter skoj va?

Nej x'D

Btw, jag får inte gymma för vårat skit gym. tror man måste va äldre..

Men ja sätter mej nog i Thailand o försöker göra på hotellrummet.

Sticker imorrn :s

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då är vi 2!

Och här kommer den tredje.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Träna ryggen också, annars kommer du ha magmuskler och ha en rygg som en 70-åring. Låter skoj va?

Nej x'D

Btw, jag får inte gymma för vårat skit gym. tror man måste va äldre..

Men ja sätter mej nog i Thailand o försöker göra på hotellrummet.

Sticker imorrn :s

Vänta med att gymma tills du blir lite äldre. Du är bara 13 år :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...