Gäst 40200 Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 http://lmgtfy.com/?q=Jag+%C3%A4r+lat+och+v...g%C3%B6r+jag%3F Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 http://lmgtfy.com/?q=Jag+%C3%A4r+lat+och+v...g%C3%B6r+jag%3FJag ville ha seriösa.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Hur får man det? alltså snabbt. jag går inte på en sport. Har inge tid och lust att gå på nånting som fotboll/bandy. Men kan ni nåt bra tips på hur man får magmuskler? vill ha seriöst svar. Seriöst tack. Snackar vi om fjolliga magrutor som alla p12'or som lirar fotboll flashar med framför kameran?Eller hårdpackade? Då handlar det om att börja kunna hantera situps på egen kroppsvikt, sedan efter behov kan du belasta efter behov. Många gör fel att det bara tränar övre delen av magen, och glömmer att träna under.. Så du får köra en del benlyft, det kan ta tid. Sen kan du tänka på och skära ner på energin lite du får i dig, för att få väldefinerade magmuskler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Kör olika magövningar, situps, benlyft och försök skära ner på fettet bara. ;) Inte så svårt att lista ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Om du inte har växt till dig ännu så kommer det bara se mobbat ut om du har sexpack, du kommer se ut som en sticka, allt fett kommer tas bort osv. håll dig bara i form och börja gymma när du kommer i övre tonåren är mitt tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Hur får man det? alltså snabbt. jag går inte på en sport. Har inge tid och lust att gå på nånting som fotboll/bandy. Men kan ni nåt bra tips på hur man får magmuskler? vill ha seriöst svar. Seriöst tack. Kommer inte hända med den inställningen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 (redigerat) Gör som jag, 500 situps varje dag och 50 armhävningar och en tio kilos vikt ungefär 100 gnr.I lol´d. 500 kassa situps där du sätter dig själv i viloläge skulle jag tippa på. Jag gjorde likadant ;) och tyckte jag var jävligt duktig när jag var 12år. Sen när jag insåg att det var totalt fel och när jag började göra det riktigt, blev det inte riktigt lika många :) Ontopic: Att skaffa sex pack och muskler går inte fort. Du kan ta anabola och pulver och hela köret, men det kommer bara i stort sett vara som ett plastpack. Ta din tid och börja nu med t,ex att göra Armhävningar, Knäböj, Situps, Utfallsteg med vikt eller något i den stilen så tränar du kroppen lite lagom för din egen ålder. Sen när du är 14år iaf tycker jag, kan du börja gymma! Skulle inte rekomendera att försöka göra det så snabbt som möjligt med pulver och anabola :) Iof såg jag nu att du var 13. Möjligtvis kan du börja gymma nu istället dirr, men det jag sa gäller ändå enligt min åsikt. Sen kan du inte vara LAT och få sexpack. Räkna med minst 2 ggr i veckan med att gymmandet, som enligt mig inte är så mycket eftersom jag facktiskt tycker det är roligt att gymma! Redigerat 17 Februari 2010 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Gör som jag, 500 situps varje dag och 50 armhävningar och en tio kilos vikt ungefär 100 gnr.I lol´d. 500 kassa situps där du sätter dig själv i viloläge skulle jag tippa på. Jag gjorde likadant ;) och tyckte jag var jävligt duktig när jag var 12år. Sen när jag insåg att det var totalt fel och när jag började göra det riktigt, blev det inte riktigt lika många :) Ontopic: Att skaffa sex pack och muskler går inte fort. Du kan ta anabola och pulver och hela köret, men det kommer bara i stort sett vara som ett plastpack. Ta din tid och börja nu med t,ex att göra Armhävningar, Knäböj, Situps, Utfallsteg med vikt eller något i den stilen så tränar du kroppen lite lagom för din egen ålder. Sen när du är 14år iaf tycker jag, kan du börja gymma! Skulle inte rekomendera att försöka göra det så snabbt som möjligt med pulver och anabola :) Iof såg jag nu att du var 13. Möjligtvis kan du börja gymma nu istället dirr, men det jag sa gäller ändå enligt min åsikt. Sen kan du inte vara LAT och få sexpack. Räkna med minst 2 ggr i veckan med att gymmandet, som enligt mig inte är så mycket eftersom jag facktiskt tycker det är roligt att gymma! Då är vi 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Träna ryggen också, annars kommer du ha magmuskler och ha en rygg som en 70-åring. Låter skoj va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Träna ryggen också, annars kommer du ha magmuskler och ha en rygg som en 70-åring. Låter skoj va?Nej x'D Btw, jag får inte gymma för vårat skit gym. tror man måste va äldre.. Men ja sätter mej nog i Thailand o försöker göra på hotellrummet. Sticker imorrn :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Gör som jag, 500 situps varje dag och 50 armhävningar och en tio kilos vikt ungefär 100 gnr. I lol´d. 500 kassa situps där du sätter dig själv i viloläge skulle jag tippa på. Jag gjorde likadant ;) och tyckte jag var jävligt duktig när jag var 12år. Sen när jag insåg att det var totalt fel och när jag började göra det riktigt, blev det inte riktigt lika många :) Ontopic: Att skaffa sex pack och muskler går inte fort. Du kan ta anabola och pulver och hela köret, men det kommer bara i stort sett vara som ett plastpack. Ta din tid och börja nu med t,ex att göra Armhävningar, Knäböj, Situps, Utfallsteg med vikt eller något i den stilen så tränar du kroppen lite lagom för din egen ålder. Sen när du är 14år iaf tycker jag, kan du börja gymma! Skulle inte rekomendera att försöka göra det så snabbt som möjligt med pulver och anabola :) Iof såg jag nu att du var 13. Möjligtvis kan du börja gymma nu istället dirr, men det jag sa gäller ändå enligt min åsikt. Sen kan du inte vara LAT och få sexpack. Räkna med minst 2 ggr i veckan med att gymmandet, som enligt mig inte är så mycket eftersom jag facktiskt tycker det är roligt att gymma! Då är vi 2! Och här kommer den tredje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Träna ryggen också, annars kommer du ha magmuskler och ha en rygg som en 70-åring. Låter skoj va?Nej x'D Btw, jag får inte gymma för vårat skit gym. tror man måste va äldre.. Men ja sätter mej nog i Thailand o försöker göra på hotellrummet. Sticker imorrn :s Vänta med att gymma tills du blir lite äldre. Du är bara 13 år :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.