Touchmagic Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Tja, jag spelade nyss lite ffa på mw2, då var det några som Nuke Boostade, och när jag dödade de så fick jag ett meddelande från en av de som sa att han skulle ta mitt account.. kan han göra det? eller är det bara ett hot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Tja, jag spelade nyss lite ffa på mw2, då var det några som Nuke Boostade, och när jag dödade de så fick jag ett meddelande från en av de som sa att han skulle ta mitt account.. kan han göra det? eller är det bara ett hot?p12or som försöker skrämma dig...Dom kan inte hacka ditt acc om du inte ger ut det.. Om dom hackar sig in i databasen så kan dom ju det men det är ju minst troligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Om dom hackar sig in i databasen så kan dom ju det men det är ju minst troligt...Och om de gör det är det lika lite chans att de tar just ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Om dom hackar sig in i databasen så kan dom ju det men det är ju minst troligt...Och om de gör det är det lika lite chans att de tar just ditt. nja.. men om man vet vilket man vill ha så är det väl bara o söka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Om man väl lyckas ta sig in i databasen så snor man ju det bästa accountet, och trådskaparen är antagligen inte en av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Tja, jag spelade nyss lite ffa på mw2, då var det några som Nuke Boostade, och när jag dödade de så fick jag ett meddelande från en av de som sa att han skulle ta mitt account.. kan han göra det? eller är det bara ett hot?Det är bara 10 åringar som blir griniga.Har själv fått en massa jävla meddelanden om detta men jag har ändå kvar mitt acc. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Bara kul med sådana meddelanden. "your gonna b in truble my dads friends wurk for micro soft" Nej, de kan inte hacka dig sålänge de inte vet din email och lösenord till din email. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 18 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Bara kul med sådana meddelanden. "your gonna b in truble my dads friends wurk for micro soft" Nej, de kan inte hacka dig sålänge de inte vet din email och lösenord till din email. okej bra, för jag har fått mitt account stulet förut, och det var inte kul... fast fick tillbaks den efter 3 dagar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) Bara kul med sådana meddelanden. "your gonna b in truble my dads friends wurk for micro soft" Nej, de kan inte hacka dig sålänge de inte vet din email och lösenord till din email. okej bra, för jag har fått mitt account stulet förut, och det var inte kul... fast fick tillbaks den efter 3 dagar =) Hur fick du tillbaks det? Min kompis blev "bestulet" sitt x) Redigerat 21 Februari 2010 av DeathMetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Bara kul med sådana meddelanden. "your gonna b in truble my dads friends wurk for micro soft" Nej, de kan inte hacka dig sålänge de inte vet din email och lösenord till din email. Och även om han hade jobbat för microsoft så är jag ganska säker på att han inte hade hackat någon LIVE-användare xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Bara kul med sådana meddelanden. "your gonna b in truble my dads friends wurk for micro soft" Nej, de kan inte hacka dig sålänge de inte vet din email och lösenord till din email. okej bra, för jag har fått mitt account stulet förut, och det var inte kul... fast fick tillbaks den efter 3 dagar =) Hur fick du tillbaks det? Min kompis blev "bestulet" sitt x) ringde xbox kundsupport och så hjälpte de mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.