Hoppa till innehÄll

Rekommendera inlÀgg

Skrivet

Tja, jag spelade nyss lite ffa pÄ mw2, dÄ var det nÄgra som Nuke Boostade, och nÀr jag dödade de sÄ fick jag ett meddelande frÄn en av de som sa att han skulle ta mitt account.. kan han göra det? eller Àr det bara ett hot?

Skrivet

Tja, jag spelade nyss lite ffa pÄ mw2, dÄ var det nÄgra som Nuke Boostade, och nÀr jag dödade de sÄ fick jag ett meddelande frÄn en av de som sa att han skulle ta mitt account.. kan han göra det? eller Àr det bara ett hot?

p12or som försöker skrÀmma dig...

Dom kan inte hacka ditt acc om du inte ger ut det..

Om dom hackar sig in i databasen sÄ kan dom ju det men det Àr ju minst troligt...

Skrivet

Om dom hackar sig in i databasen sÄ kan dom ju det men det Àr ju minst troligt...

Och om de gör det Àr det lika lite chans att de tar just ditt.
Skrivet

Och om de gör det Àr det lika lite chans att de tar just ditt.

nja.. men om man vet vilket man vill ha sÄ Àr det vÀl bara o söka?

Skrivet

Det Àr bara 10 Äringar som blir griniga.

Har sjÀlv fÄtt en massa jÀvla meddelanden om detta men jag har ÀndÄ kvar mitt acc. :P

Skrivet

Bara kul med sÄdana meddelanden.

"your gonna b in truble my dads friends wurk for micro soft"

Nej, de kan inte hacka dig sÄlÀnge de inte vet din email och lösenord till din email.

okej bra, för jag har fÄtt mitt account stulet förut, och det var inte kul... fast fick tillbaks den efter 3 dagar =)
Skrivet (redigerat)

Nej, de kan inte hacka dig sÄlÀnge de inte vet din email och lösenord till din email.

okej bra, för jag har fÄtt mitt account stulet förut, och det var inte kul... fast fick tillbaks den efter 3 dagar =)

Hur fick du tillbaks det? Min kompis blev "bestulet" sitt x)

Redigerat av DeathMetal
Skrivet

Och Àven om han hade jobbat för microsoft sÄ Àr jag ganska sÀker pÄ att han inte hade hackat nÄgon LIVE-anvÀndare xD

Skrivet

Hur fick du tillbaks det? Min kompis blev "bestulet" sitt x)

ringde xbox kundsupport och sÄ hjÀlpte de mig =)

GĂ„ med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

GĂ€st
Svara pÄ det hÀr Àmnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istĂ€llet

Endast 75 emojis Ă€r tillĂ„tet.

×   Din lĂ€nk har automatiskt inbĂ€ddats.   Visa som en lĂ€nk istĂ€llet

×   Ditt tidigare innehĂ„ll har Ă„terstĂ€llts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder frĂ„n URL.

• Skapa ny...