CHORDAZBA Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Nu kommer solen så nu bleks de automatiskt. XD Jag skrinlägger det hela till nästa höst antar jag. :) Jag är inte pedantisk utan tyckte bara det var ett intressant "problem" som jag ville höra andras åsikter om. Inte så att det är något allvarligt precis. Hon har östeuropeiskt ursprung och har mer och framförallt mörkare fjun än de flesta svenska tjejer. Ah, en Olga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 19 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Nu kommer solen så nu bleks de automatiskt. XD Jag skrinlägger det hela till nästa höst antar jag. :) Jag är inte pedantisk utan tyckte bara det var ett intressant "problem" som jag ville höra andras åsikter om. Inte så att det är något allvarligt precis. Hon har östeuropeiskt ursprung och har mer och framförallt mörkare fjun än de flesta svenska tjejer. Ah, en Olga! Nej men hennes mamma och kusin är Olgor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Nu kommer solen så nu bleks de automatiskt. XD Jag skrinlägger det hela till nästa höst antar jag. :) Jag är inte pedantisk utan tyckte bara det var ett intressant "problem" som jag ville höra andras åsikter om. Inte så att det är något allvarligt precis. Hon har östeuropeiskt ursprung och har mer och framförallt mörkare fjun än de flesta svenska tjejer. Ah, en Olga! Nej men hennes mamma och kusin är Olgor. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Airhead Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 (redigerat) Nej men hennes mamma och kusin är Olgor. haha det var roligt :lol: Haha!+1 edit: råkade citera med för många quotes så ja tog bort dom. Redigerat 19 Maj 2010 av Airhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Nu kommer solen så nu bleks de automatiskt. XD Jag skrinlägger det hela till nästa höst antar jag. :) Jag är inte pedantisk utan tyckte bara det var ett intressant "problem" som jag ville höra andras åsikter om. Inte så att det är något allvarligt precis. Hon har östeuropeiskt ursprung och har mer och framförallt mörkare fjun än de flesta svenska tjejer. Ah, en Olga! Nej men hennes mamma och kusin är Olgor. Haha! Älskar när fördomar stämmer. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 "Ska jag råda henne att vaxa sin överläpp?" - Observera att detta kan ge obehagliga bieffekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 "Ska jag råda henne att vaxa sin överläpp?" - Observera att detta kan ge obehagliga bieffekter.Så som bumps.Anmäler för låsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Det här låter lite oseriöst, men det kan funka: Skräm henne med en historia som handlade om en tjej med mustach. Till exempel att den tjejen du berättar om blev avstängd från skolan p.g.a mustachen. Då kanske hon rakar överläppen. Du kan be henne raka av mustachen på ett annat sätt, på ett diskret sätt. Varför tycker du det är jobbigt med tjejer med mustasch? Är det kyssen som är det farliga? :P Dels estetiskt (jag vill ju kolla in i hennes ögon, inte på hennes mustasch), dels kysspraktiskt. Känner ibland hennes fjun när vi hånglar eller kysser varandra, och det är ju faktiskt ganska avtändande om jag börjar tänka på mustaschen istället för hur mycket jag tycker om att kyssa henne. XD Edit: Jag vet!! Jag kan lämna ett anonymt brev i hennes skåp i skolan! Hon kommer aldrig tro det var jag eftersom jag nästan aldrig är i hennes skola. :o Men tänk om hon känner igen din handstil då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Men helvette, säg åt henne att du tycker att hennes mustasch inte är särskilt upphetsande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 18/02-2010 00:35:32 22/05-2010 01:23:10 gått 6 månader sen tråden startades, 3 månader sen Mumutio skrev något. Tror nog problemet är löst, på ett eller annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Ahaa! Så Mumutio, hur gick det? Fick hon borta Olgastämpeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Har inte tänkt på det under sommaren, stråna blir så ljusa då tror jag. :o Då vet jag iaf att det skulle fungera bra att bleka dem om de skulle bli jättemörka igen i vinter. Det är inte så att hon har någon grov mustasch eller så så det är ingen jättefara egentligen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.