Hoppa till innehåll

Min Flickvän Har Mustasch


Mumutio
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst BillieJean

Hon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig.

 

Eller vaxa?

 

Växer ut igen även om man vaxar.

 

Ja självklart. Men läppen kommer hålla sig betydligt lenare en längre tid än om man skulle raka. Vaxa är troligtvis betydligt smärtsammare, vad vet jag, men det är effektivare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig.

 

Eller vaxa?

 

Växer ut igen även om man vaxar.

 

Ja självklart. Men läppen kommer hålla sig betydligt lenare en längre tid än om man skulle raka. Vaxa är troligtvis betydligt smärtsammare, vad vet jag, men det är effektivare.

 

Stor risk att hårstråna blir grövre och fler. Som jag sa, laser eller blekning är bäst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

Hon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig.

 

Eller vaxa?

 

Växer ut igen även om man vaxar.

 

Ja självklart. Men läppen kommer hålla sig betydligt lenare en längre tid än om man skulle raka. Vaxa är troligtvis betydligt smärtsammare, vad vet jag, men det är effektivare.

 

Stor risk att hårstråna blir grövre och fler. Som jag sa, laser eller blekning är bäst.

 

Med blekning löser man inte problemet, man undanskymmer det bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

Med blekning löser man inte problemet, man undanskymmer det bara.

Eftersom problemet är "visuellt" så är ju en undanskymning en lösning?

 

Jag slår vad om att hon bara har några små fjun, och att anledningen till att han gnäller är för att han är en pedantisk liten jävel. Minsta lilla defekt/problem och han rusar till Fuska.se för att berätta om andra människors "etikettsproblem".

Snart ser han väl ett litet strå på hennes haka och han rusar hit och skriker om att hon har skägg, ffs. ;)

Redigerat av BillieJean
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med blekning löser man inte problemet, man undanskymmer det bara.

Eftersom problemet är "visuellt" så är ju en undanskymning en lösning?

 

Jag slår vad om att hon bara har några små fjun, och att anledningen till att han gnäller är för att han är en pedantisk liten jävel. Minsta lilla defekt/problem och han rusar till Fuska.se för att berätta om andra människors "etikettsproblem".

Snart ser han väl ett litet strå på hennes haka och han rusar hit och skriker om att hon har skägg, ffs. ;)

 

Big fucking deal? Han bad oss om hjälp, ska du vara en ignorant, lite mer av en arrogant jävel och inte hjälpa till? Då kan du fara åt varmare ställen, för vi vill fanimej inte ha dig här.

 

 

Jag tycker hon borde inte slösa pengar på laser för han tycker det inte är fint, utan köra blekning eller vaxning som dom flesta av dagens kvinnor gör..

Redigerat av CHORDAZBA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

Big fucking deal? Han bad oss om hjälp, ska du vara en ignorant, lite mer av en arrogant jävel och inte hjälpa till? Då kan du fara åt varmare ställen, för vi vill fanimej inte ha dig här.

 

Haha! Du kan visst aldrig ge fan i att alltid kommentera vad jag skriver?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Big fucking deal? Han bad oss om hjälp, ska du vara en ignorant, lite mer av en arrogant jävel och inte hjälpa till? Då kan du fara åt varmare ställen, för vi vill fanimej inte ha dig här.

 

Haha! Du kan visst aldrig ge fan i att alltid kommentera vad jag skriver?

 

Din pappa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu kommer solen så nu bleks de automatiskt. XD

Jag skrinlägger det hela till nästa höst antar jag. :)

 

Jag är inte pedantisk utan tyckte bara det var ett intressant "problem" som jag ville höra andras åsikter om. Inte så att det är något allvarligt precis. Hon har östeuropeiskt ursprung och har mer och framförallt mörkare fjun än de flesta svenska tjejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...