Hoppa till innehåll

Jag Har Inga Vänner På Skolan


Rekommendera inlägg

hej. hallå! vänner är ju det viktigaste i livet typ. man måste ha dem, de är så sjukt viktiga.

det är konstigt att säga att man inte behöver några, för det är precis det man gör. vänner är till för att du ska känna dej hemma där du är.

 

om du har svårt att hitta vänner, försök att hitta ngn som har samma intressen som du, eller i värsta fall hitta ngn som du kan träffa på dagarna efter skolan (som inte går i din skola..) !

 

det kan vara svårt att hitta vänner, men det är viktigt att inte försöka spela cool. utan var dej själv och försök att prata med de som verkar snälla .

 

ha det mysigt. kram

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Om de är såna as som pekar på dig o skrattar elr liknande så är de väl inte värt nåt att va vän me dem. Jag e osså i puberteten Men ja håller mej för mej själv och e bara me tre personer i skolan och e bara me en utanför typ. Du klarar dig det kan ja lova. Vänner e väldigt viktiga och de som säger att de inte e det har no inga. Men hitta åtminstone en som du tycker det e kul att vara me. Han elr Hon :P kan vara äldre elr yngre osså

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man själv gick igenom dom tuffa tiderna under skolgången så skaffa man vänner på nätet, som man chatta och spela med hela dagarna. Sen började man högstadiet och skaffa en massa polare som man nu hänger med.

 

Internet hjälpte mej. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man själv gick igenom dom tuffa tiderna under skolgången så skaffa man vänner på nätet, som man chatta och spela med hela dagarna. Sen började man högstadiet och skaffa en massa polare som man nu hänger med.

 

Internet hjälpte mej. :P

Så sant, så sant.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

jag har inte haf en vän på skolan jätte länge mina föräldrar tror mig inte.

de i klassen tycker jag är dum i huvudet.dem mobbar mig med.

 

de ända vänner jag har e här

 

så kan jag få hjälp?

När man blir lite äldre så måste man inte ha vänner, men jag förstår att det är viktigt i din ålder. Fråga dina vänner varför de säger som de gör, det finns alltid en anledning.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har inte haf en vän på skolan jätte länge mina föräldrar tror mig inte.

de i klassen tycker jag är dum i huvudet.dem mobbar mig med.

 

de ända vänner jag har e här

 

så kan jag få hjälp?

När man blir lite äldre så måste man inte ha vänner, men jag förstår att det är viktigt i din ålder. Fråga dina vänner varför de säger som de gör, det finns alltid en anledning.

 

Stora och Malliga, nån att peka på, så är det överallt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

EDIT: För många skulle ta åt sig av detta så jag tog bort det istället.

Redigerat av Theshawty
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...