Gäst DarkLight Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Här har vi en moppemusche, d.v.s min egen. Dock i jävligt dålig upplösning. Det är ju som Jack Sparrow's mustasch i Pirates Of The Carribean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Fast en mycket fjunigare version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Här har vi en moppemusche, d.v.s min egen. Dock i jävligt dålig upplösning. Jack Sparrow wannabe? Om jag får säga min åsikt, det var jävligt fult xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Dendära ploster grejen värkar funka kanske testar. men mina föräldrar vill inte att jag ska raka mig för det behöver jag inte säger dom. >.< DAMN GODNESS! Då har du dåliga föräldrar. Att raka sig får den personen i fråga själv bestämma. Inte ska föräldrar bestämma om du får raka dig eller inte. Min farsa tillåter mig göra saker som han anser är okej då. Fast just nu håller han med morsan. Damn alltså. Min kompisar i skolan eller iaf en jävla skitunge i samma klass som mig går runt och och säger ''Titta där han har ju mustasch. Jag får sån damp! Ska jag slå ner honom eller ignorera honom? Du bör snarare bli arg på dina föräldrar. Att du inte får raka dig är bara helt sjukt. "Behövs inte" skojar dem, SOM OM DET VORE JOBBIGT FÖR NÅGON om du bara rakade dig. Men vad behövs då? Vad är nödvändigt. Vi lever inte i Bbangladesh, vi lever i Sverige. Inte direkt att du sliter för mycket på hyveln eller använder för mycket ström för apparaten. Bland det värsta jag hört, det är rakning... bara rakning..., helt ofarligt, snabbt och enkelt och det gör dig snyggare. Prata med någon som kan prata förnuft med dina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Fråga om du får raka dig. Om dem säger nej, Gå fram och häll kaffe på pappa. Fråga igen. Säger dem nej, Banka ditt huvud i väggen. Fråga igen. Säger dem nej, Skjut dig själv. PROBLEM SOLVED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Fast en mycket fjunigare version.Den såg bara jävligt fjunig ut på bilden kraftigare i verkligheten, dock inte riktigt som Jack Sparrows. Och jag ser bättre ut med den än utan den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Jag har en fjunig.. GalenKaka hade ett bra förslag, skjut dej själv.. -.- Btw måste man väl inte FRÅGA om man får raka sej :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 hej jag är 13 år och börjar redan att få mustasch som syns mycket. Hur får jag bort det? Några råd? Förutom att raka sig, för det får jag inte >.< Oh well, hade mahmudmustasch vid åldern 13-14 så jag vet hur det känns.Men vänta för fan några år, för om du rakar dig för tidigt kommer du efter några år behöva raka dig nästan varje dag, om inte två gånger per dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StaffMod Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Laser behandling fungerar ju. Dock lite extremt för någon vid 13 års åldern. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Laser behandling fungerar ju. Dock lite extremt för någon vid 13 års åldern. :PDet brukar man ju inte ta just där. Laser använder man på ställen så som ryggen och det. Tror fan inte att man använder sig av det bara för att ta bort sin mustasch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Laser behandling fungerar ju. Dock lite extremt för någon vid 13 års åldern. :PDet brukar man ju inte ta just där. Laser använder man på ställen så som ryggen och det. Tror fan inte att man använder sig av det bara för att ta bort sin mustasch... Jodå. Kvinnor gör det är jag ganska säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Laser behandling fungerar ju. Dock lite extremt för någon vid 13 års åldern. :P Det brukar man ju inte ta just där. Laser använder man på ställen så som ryggen och det. Tror fan inte att man använder sig av det bara för att ta bort sin mustasch... Jodå. Kvinnor gör det är jag ganska säker på. Jojo. Men som man kanske man vill ha kvar sin hårväxt där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.